Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 14 dagen!

  19-7-2013 10:58:12

Lieve bruidjes,

Nog maar 14 dagen voor onze grote dag. Ik zie het al helemaal zitten. Ben nog niet zo heel zenuwachtig, dus da valt nog goe mee. Maar waarom zou ik zenuwachtig zijn als alles inorde is? :-) Zijn er nog bruidjes die op 3 augustus trouwen? en hebben jullie al zenuwen? en zijn er nog dingen die jullie moeten regelen. Wij zijn nu met de tafelschikking bezig en dan denk ik dat we alles geregeld hebben. Het weer ziet er ook goed uit voor onze dag, dus daar zal ik me al geen zorgen over moeten maken.

Shana
3-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1413


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-7-2013 12:05:37

Goeie ingesteldheid! Hoe je het ook draait of keert, de kern van de dag is dat je met je grote liefde trouwt. Tijdens de voorbereidingen is er al eens stress voor details maar de morning after the big day, besef je dat je nu voortaan met 2 bent!



els
2-8-2013
 Meld misbruik19-7-2013 12:24:01

Wij trouwen op 2/8 zijn ook volop bezig met de tafelschikking. En moeten alleen nog de bedankjes verder doen. Voor de rest is alles hoop ik zo goed als in orde.
Hopen dat het dan nog goed weer zal zijn



Brigitte

 Meld misbruik19-7-2013 12:42:13

lieve shana ,

wat goed dat je niet echt stress hebt , maar zo als je al zei, alles is zo goed als in orde
geniet nog van alles wat er te genieten valt , nu je nog wat vrije tijd hebt .
ik en papa wensen je vooral een supermooi huwelijksfeest toe !
maar hoe kan dit anders met 2 schatten van mensen zoals jij en larry .
wij zijn enorm trots een schat van een schoonzoon er bij te krijgen
ook dank , dat ik samen met jou de weg mocht afleggen van de voorbereidingen voor je huwelijk .
ben ook wel best fier , dat we het samen zo goed gedaan hebben , het eindresultaat mag er echt zijn !
maar het allerbelangrijkste is toch , jullie liefde voor elkaar , als jullie zo'n lange mooie weg gaan afleggen zoals je papa en ik dan staan jullie nog heel mooie jaren te wachten , warm en liefdevol

alvast en dikke zoen !



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-7-2013 13:02:11

amai, Brigitte, hier krijg ik een krop in de keel van



Brigitte

 Meld misbruik19-7-2013 19:19:32

Rebecca ,

dit komt echt vanzelf , recht uit mijn hart Shana is de 2 de in de rij , ze heeft nog een oudere zus die binnen 10 maanden huwt en ze heeft nog een jongere broer van 19 jaar
we hebben een pracht gezin !
ze is een vrouw met een zacht karakter , eentje waar je zelden kwaad moet of kan op zijn .
we hebben altijd gezegd , de man die haar huwt weet niet hoe rijk hij dan wordt
je kan in het leven naar veel dingen verlangen
maar je gezin dat is en blijft het belangrijkste
als je u kinderen waarden en normen meegeeft en hééél veel liefde , dan is de liefde die je van hen terug krijgt het mooiste wat er bestaat .
en daar zijn wij enorm dankbaar voor !

dikke x
groetjes



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik19-7-2013 22:25:12

jaja ook hier over 14 dagen D-day,
Hier lijkt alles ook geregeld maar das zo gek omdat je zo vaak hoort dat je de laatste dagen nog zoveel te doen hebt?

Ik vertrek morgen nog voor week op kamp ;)



Joke
3-8-2013
 Meld misbruik19-7-2013 22:50:59

Ook wij trouwen op 3/08 én zijn bezig met de tafelschikking ;-).
Morgen mogen we de ringen gaan ophalen en hebben we een laatste gesprek met de catering. We moeten vooral nog kleine dingetjes doen zoals de goodiebags voor de kindjes, tekst verzinnen bij het gastenboek, ... .



Shana
3-8-2013
 Meld misbruik20-7-2013 7:37:32

bedankt voor de leuke reacties,

en dan ook nog bedankt aan mijn mama en papa voor de lieve woorden.
zij zullen er altijd voor me zijn! en dan apprecieer ik echt enorm.
en mama, ik vond het super tof om alles samen te regelen met jou.
dikke zoen.



Ilsebey
3-8-2013
 Meld misbruik20-7-2013 13:31:02

Wij hebben ons wettelijk huwelijk op 2 augustus en ons kerkelijk de 3de (dan is het ook het grootste feest) wij zijn enkel nog bezig met de misboekjes afteprinten (hebben alles zelf gedaan, kwam veel goedkoper uit en kunnen er beide een beetje mee werken)

Voor de rest is alles hier rustig, gisteren mijn bruidskleed weest ophalen en zo komt alles stilletjes aan op zijn pootjes terecht





sarah
3-8-2013
 Meld misbruik27-7-2013 20:05:55

nog een week en alles lijkt in orde...
Ik hoor overal dat laatste week zo druk en hectisch is ben ik nu iets aan het vergeten??

Dikke zoen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...