Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn vrijgezellenavond :)

  18-7-2013 22:12:57
Hey,

even een verslagje van mijn vrijgezellenavond, ik wil het graag met jullie delen, want het was TOP!!

Zaterdag moest ik om 16u bij mijn beste vriendin zijn, en moest me helemaal in het roze kleden, ook hadden ze mij als afleidingsmanoeuvre mijn bikini in 2 verschillende stukken en een paar gekke kousen laten meenemen..
Daar toegekomen zag ik dat iedereen in het wit gekleed was met roze accenten :)
Er was daar een mevrouw die een workshop make up gaf, echt een leuke activiteit en zo waren we allemaal mooi geshminkt om op stap te gaan :)
Na de make up gaf ik aan iedereen een klein geschenkje, omdat ik zo blij was dat ze dit voor mij over hadden :) En ik kreeg een mooie roze ring die flikkerde rond mijn vinger :) en een lint waarop stond ik ben vrijgezel, kus me!
Daarna nog enkele groepsfoto's in de tuin, en dan was het tijd om geblinddoekt te worden, ze begeleidden me naar de auto en hebben via een hele omweg naar het restaurant gereden, daar had ik plots een ingeving, ik wist waar ik was!!!
Ik zei: we zijn in de HOLLYWOK!!!! Ze zetten een sluier op mijn hoofd en deden de blinddoek af, en ja hoor, ik had het juist...
Lekker gegeten, met enkele spelletjes aan tafel, en veel gelachen en gebabbeld, en toen kreeg ik een mandje met condooms, watergeweertjes en tattoos die ik moest verkopen, ook kreeg ik een tshirt met snoepjes aan die ik ook moest verkopen :)
Al een deel verkocht in het restaurant, en toen reden we naar Moorsele waar er optredens waren geweest en het nog volle ambiance was, opnieuw goed verkocht, en mijn vriendinnen zeiden dat ik genoeg had binnengebracht, daar ik in Moorsele ook de ganse tijd gratis drank kon bemachtigen :)
Daarna terug naar huis en onze fiets gaan halen, en dan zijn we naar een cafe gegaan in Gullegem, daar moest ik ook nog enkele gekke opdrachten doen, en ik begon zelf ook een beetje gek te worden aan de foto's te zien... (die niet voor publicatie vatbaar zijn :p) Nog een slaapmutsje in een ander cafe, en om 5u kon ik nog net naar huis fietsen en bij mijn ventje in bed kruipen...
Zondag is het zijn beurt, ik ben benieuwd wat ze voor hem in petto hebben :)
Grtz Ilke

Ilke
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1188


Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik19-7-2013 14:30:06

Zalig om te lezen! Volgend jaar is het mijn beurt ... ga dit denk ik eens forwarden naar mijn schoonzus :p


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info