Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stomme vraag :-(

  17-7-2013 15:51:13
Heb mij zo een broek gekocht die tot onder de bh komt (heeft pijpjes) en daarvoor heb ik het gedaan omdat ik anders last krijg van open liggen door dat mijn boven benen tegen elkaar komen.
nu mss een stomme vraag maar is de eerste keer dat ik dat gekocht heb is mss niet mooi maar wel handig op dat moment ,(s'avonds zorgen we wel dat de man het niet zit )
Maar moet je daar nog een onderbroek onderaan doen???

groetjes Iris

iris
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1439


Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik17-7-2013 15:55:28

Ja best een onderboek onder aandoen :-)



Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik17-7-2013 16:19:29

Ik zou daar toch een onderbroekje onder aandoen :)
Maar dan een naadloze, die je er zeker niet door ziet en zeker niet in je vel snijdt zoals deze:

http://www.myunderwear24.be/catalogsearch/result/?q=slo...

Succes ermee!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik17-7-2013 18:55:21

Op deze site bestaan geen stomme vragen hoor! We zijn hier allen om elkaar te helpen

zoals de rest zegt: zeker een onderbroek onder dragen

groetjes



cathy
12-7-2013
 Meld misbruik17-7-2013 19:59:44

hey ik had ook zo eentje aan maar zonder pijpjes ,en had daaronder me bruidsslipje aan,voor mij was het meer om me michelinbandjes wat weg te stoppen ;-))



Katje
16-8-2013
 Meld misbruik17-7-2013 21:23:33

ik heb van sloggi een broekje met pijpen gekocht (het is een lange onderbroek), was 15 euro, komt niet tot onder de bh, , want leek me niet erg handig om mijn kleed telkens lost te moeten laten maken om die broek telkens tot onder mijn bh goed te steken, dit broekje is super handig voor je billen en de rest zal het korset in mijn kleed wel wegstoppen.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik18-7-2013 9:51:25

Ik heb er ook zo eentje (fantastische uitvinding trouwens!) maar ik ga het zaterdag niet dragen. Da's goed voor een paar uur, maar niet voor een hele dag heb ik ondervonden, vooral zo bij etentjes, als ik zit krult die elastiek onder mijn bh op, en dan zie je dus zo'n 'randje', in aansluitende kleren toch... plus, als ik eet zet mijn maag direct uit, en dan krijg ik zo'n "opgehangen" gevoel in dat ding... vorige keer heb ik het onderweg naar 't feestje in de auto al uitgespeeld (hubbie was driving en er was niets te zien voor alle duidelijkheid :d)



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik18-7-2013 12:57:54

Ik heb getwijfeld en uiteindelijk een Sloggi shortje gekocht.
Deze hebben ze in wit, huidskleur en zwart, 15€
Dat heeft langere pijpjes en dan schuren mijn bovenbenen niet tegen elkaar.
Het katoen is heel dun en 'fris'

Ik heb zo'n soort kleedje (dus ongeveer hetzelfde als jij maar dan zonder pijpen)
daar doe ik geen slipje onderaan. bij mij zijn zelfs naadloze heel duidelijk zichtbaar, dus dan doe ik liever geen aan het is meer dan lang genoeg en snapt zo hard dat je niets gaan kunnen zien




lien
15-3-2014
 Meld misbruik19-7-2013 18:49:06

Is hetzo een broekje dat spant en je daardoor wat magerder maakt? Dan kan een onderbroek met naden pijn beginnen doen na enkele uren. En als er zo een rubberband tegen het afzakken bovenaan is kan dit ook beginnen pijn doen. En een sloggi broekje moet je best een maatje kleiner kopen anders kruipen de pijpjes ophoog als je stapt en dan is het ook niet meer nuttig. Ik heb er al wat ervaring mee. Ik heb verschillende soorten want ik heb bij een rok of kleed altijd last van mijn billen. En ik zal het ook onder mijn kleed aandoen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...