Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Etsy

  17-7-2013 13:44:15
Iemand al eens besteld bij Etsy? Zie die gepersonaliseerde kapstokken wel graag, maar mijn verloofde heeft een lange familienaam (13 letters) zou dit lukken? Ze hebben er wel toffe spulletjes! Iemand nog aanraders van die site?

shannah
25-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1132


Remke
13-9-2013
 Meld misbruik17-7-2013 15:13:51

Etsy, daar kan je blijven rondsnuffelen.

Heb er mijn oorbellen gekocht, maar was toch niet helemaal zoals gedacht. Maar dat neem ik niemand kwalijk. Dat is het risico van online shoppen.

Aanraders: veel te veel :) via Pinterest word je ook vaak doorgestuurd naar Etsy...





marieke
3-5-2014
 Meld misbruik21-7-2013 10:14:15

Heb er schoenstickers gekocht. Na een week al in de bus en heel verzorgd ingepakt. Ik was er heel tevreden over.



milkie
7-9-2013
 Meld misbruik22-7-2013 10:13:38

Ik heb er mijn gastenboek gekocht. Vlotte procedure en reeds ontvangen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...