Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag

  16-7-2013 16:48:33
hoikkes iedereen.
zoals de meeste hier ga ik ook eens beginnen met een verslagje te brengen,ali proberen toch :-)
donderdag namiddag was het nageltjes dag en ophaling kostuum,en s'avonds zijn we de coctail tafels naar de locatie gaan brengen,de nacht zelf heb ik goed geslapen en zijn we om 8u opgestaan,manlief is dan vertrokken om onze auto te gaan wassen.om 9u was het eerste bezoek er al men hulp met mijn boeket(goed weggestoken) en de tafelstukjes en mijn kleed ook goed verborgen in de wagen.om 9u30 onze vrienden(ook fotograaf)om 10uur zijn we richting locatie gegaan om de aanwijsborden en de tafels klaar te zetten om dan om 12.30u mij naar de kapper te begeven.daar is alles prima verlopen en heb ik me daar omgekleed.tegen 15 uur stond ik paraat op de afgesproken plaats waar de mensen die naar het gemeentehuis kwamen samen gingen komen.ook daar was alles tiptop in orde.
om 16.30u hebben we ons ja woord gegeven en tegen 17.30 waren we op de locatie van het feest.
Dag 2
om 8u opgestaan om de ontbijtmanden te gaan brengen naar de familie leden die zijn blijven overnachten op de locatie en wat bleek 3 gasten waren al vertrokken zonder iets te zeggen(tis van de familie dat je het moet hebben e).
en na het ontbijt de fotoshoot op de locatie en naar het strand.
een fotoshoot doen op dag 2 is een aanrader,mijn haar lag nog in orde en make up wat bijgewerkt.we waren heel ontspannen wat hilariche momenten teweeg bracht+het weer was prachtig.
wat zijn de dingen die misgeslopen zijn???
mijn bruidsboeket dit was een ramp,was eerst en vooral niet wat ik gevraagd had,gelukkig had ik een redder in nood die nog bloemen heeft bijgekocht om het boeket een beetje deftig te krijgen,het boeket was met zonnebloemen en ik heb meer de zonnebloemen mogen oprapen dan wat anders+ dat ik een spoor achterliet van de blaadjes van de bloemen die eruit vielen.+had ik voor de bruidskindjes een bal gevraagd met zonnebloemen en die waren blijkbaar mislukt,had ze in de plaats een tak met 1 roosje en lavendel gemaakt,een ramp was het,gelukkig met de gekochte bloemen hebben we een mini boeketje gemaakt.allemaal bij de kapster in haar keuken.
manlief belde dan om 14.30 om te zeggen dat zijn hemd te klein was,dus deze terug naar de winkel gestuurd om een nieuw hemd.
de zon heeft het jammer genoeg ook laten afweten,maar wij hadden geen koud.
voor de rest is alles prima verlopen en was iedereen tevreden.
met dank aan:
locatie "zomerhof" te vladslo(superlocatie)
kapster ciseaux in zerkegem+make up door de dochter
krak en snack te eernegem super ontbijt manden en verzorgde receptie.bij samenkomst.
de fotograaf reini & roy(supervrienden)
myriam kleermaakster en superhulp bij alles.
jorie en pascale,muziek en ballonnen.


https://www.facebook.com/cathy.decock
een paar foto's heb ik al.


cathy
12-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1859


cathy
12-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 16:54:16

nog vergeten
traiteur mathias voor de heerlijke gerechten



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 21:26:10

Proficiat Cathy!
Jullie straalden ook en zagen er ook mooi uit...
Veel geluk gewenst.



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 21:31:25

Proficiat! Mooie foto's, jullie straalden.
Geniet er nog van!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info