Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw

  15-7-2013 19:15:04
zaterdag is het zover! :-)
maar nu lig ik ziek in bed ,maag en darminfectie :-(

hoe erg kan het zijn dat je dan juist ziek zou zijn! ik hoop echt dat de kids het niet over krijgen.
Ik zie al de ergste dingen gebeuren pfff

Sorry moest eens kunnen aflopen ;-)

Groetjes Iris.

iris
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1172


krista
9-8-2013
 Meld misbruik15-7-2013 19:19:35

Oh Iris,
ik begrijp heel goed dat je het ns van je af wil schrijven.
Hopelijk hebben je kids een goed afweersysteem.
Voor jezelf het is nog 5 dagen, dat gaat zeker over zijn.
Positief denken meiteke...
Ge gaat er stralend uit zien.
Dikke kus en knuffel X



Selina

 Meld misbruik15-7-2013 19:37:29

Spoedig herstel en veel handen en handjes wassen :) met warm water en zeep !



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik15-7-2013 22:35:28

Ai ai! Ga duimen dat je er vlug door bent! En hopen dat de kindjes en je aanstaande het niet hebben.

Veel beterschap!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 9:12:37

Veel beterschap! Zal wel over zijn zaterdag. Troost je ik heb op mijn trouwfeest moeten overgeven (ook niet wat ik in gedachten had) maar zelfs dat heeft de pret niet al te veel bedorven.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 9:46:19

Gelukkig geneest zoiets "relatief" snel... Bekijk het positief: verplichte rust voor de trouw :) Ik duim voor een snelle genezing, zaterdag wordt onze dag meid!!



marie
2-8-2014
 Meld misbruik16-7-2013 20:25:38

oh Iris wat erg voor je, ik heb hier namelijk erg vaak last van en "enterol" (een middeltje om je flora te herstellen) helpt hier super goed voor!

Hopelijk ben je snel weer beter en wordt het een fantastische dag voor jullie!! De weergoden staan alvast aan jullie kant!
Ik wens jullie een schitterende trouwdag toe!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...