Terug naar overzicht
Ik vind het wel of niet nemen erg afhankelijk van het type jurk die je draagt. Die van mij is helemaal in kant en ik heb gemerkt dat ik maar zeer weinig accessoires kan dragen omdat het anders 'te veel' wordt.Dus als je een heel simpele jurk hebt kan je dit doen maar anders zou ik het zo laten.Less is more.
Misschien iets kleins. Je kan het ook eens vragen aan je kapper wat hij of zij ervan vindt. Ik heb mijn haaraccessoire gekocht in de winkel van mijn jurk. Het is van mij wel anders opgestoken.
Ik heb online parels gekocht: www.trouwboetiek.nl (je kan uit redelijk veel haaraccessoires kiezen op die site).Ik had ze supersnel en de service was ook perfect.Website is nu wel 4 weken offline wegens onderhoud :-/! Gezien je trouwdatum hiervóór valt, zal dit niet meer lukken.. Mss een andere website zoeken?Succes!
ik ga deze week eens bij de kapper binnenspringen, kijken wat hij zegt en dan op zoek naar iets... de jurk is vrij simpel, maar heb er al juwelen bij... en een opstaande kraag...
Ik had speldjes met kant in mijn haar. Heb ik heel veel goede reacties op gekregen. Ik had dan wel het voordeel dat mijn mama het kleed zelf had gemaakt en van dezelfde kant op mijn kleed speldjes had gemaakt... Een haaraccessoire breekt toch nog altijd een beetje en als bruid mag dat die dag wel vind ik!
Via light in the box kan je ook haarspelden bestellen...
Hallo Mieke,bij Het Bruidsparadijs in Merksem (Antwerpen) hebben we een zeer grote collectie haaraccessoires ... in alle prijsklasses!Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be