Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

haaraccesoire of niet

15-7-2013 11:36:14
hoi,

ik heb mijn haar opgestoken in een chignon (hopelijk juist geschreven) en ik was aan het denken om eventueel een haaraccessoire erbij te doen?
heeft iemand dit al eens gedaan en viel het mee en waar kan je zo iets krijgen?

mijn jurk is wit, met een grijs accentlint op de borst, van linea rafaelli.

mieke
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 990

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik15-7-2013 11:51:48

Ik vind het wel of niet nemen erg afhankelijk van het type jurk die je draagt. Die van mij is helemaal in kant en ik heb gemerkt dat ik maar zeer weinig accessoires kan dragen omdat het anders 'te veel' wordt.

Dus als je een heel simpele jurk hebt kan je dit doen maar anders zou ik het zo laten.

Less is more.

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik16-7-2013 5:22:56

Misschien iets kleins. Je kan het ook eens vragen aan je kapper wat hij of zij ervan vindt. Ik heb mijn haaraccessoire gekocht in de winkel van mijn jurk. Het is van mij wel anders opgestoken.

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik16-7-2013 8:44:38

Ik heb online parels gekocht: www.trouwboetiek.nl (je kan uit redelijk veel haaraccessoires kiezen op die site).

Ik had ze supersnel en de service was ook perfect.

Website is nu wel 4 weken offline wegens onderhoud :-/!
Gezien je trouwdatum hiervóór valt, zal dit niet meer lukken.. Mss een andere website zoeken?

Succes!

mieke
10-8-2013
 Meld misbruik16-7-2013 20:06:54

ik ga deze week eens bij de kapper binnenspringen, kijken wat hij zegt en dan op zoek naar iets...
de jurk is vrij simpel, maar heb er al juwelen bij... en een opstaande kraag...

An
29-6-2013
 Meld misbruik16-7-2013 22:33:05

Ik had speldjes met kant in mijn haar. Heb ik heel veel goede reacties op gekregen. Ik had dan wel het voordeel dat mijn mama het kleed zelf had gemaakt en van dezelfde kant op mijn kleed speldjes had gemaakt... Een haaraccessoire breekt toch nog altijd een beetje en als bruid mag dat die dag wel vind ik!

Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik17-7-2013 11:07:28

Via light in the box kan je ook haarspelden bestellen...

Marita

Meld misbruik18-7-2013 16:27:13

Hallo Mieke,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem (Antwerpen) hebben we een zeer grote collectie haaraccessoires ... in alle prijsklasses!
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...