Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog op zoek naar enkele items: onderrok, rode loper

  13-7-2013 11:39:11
Dag bruidjes in spe of reeds gelukkig getrouwden, ik ben nog op zoek naar een aantal zaken en probeer die hier eventueel te zoeken daar alles zo duur is :-(. Ik ben dus nog op zoek naar een rode loper en ook nog naar een onderrok maar een smalle, iets van een 150 of 170 cm omtrek. Graag hoor ik jullie reacties. Ik had ook nog een vraagje: zijn er hier dames die in de zomer een corset droegen onder hun trouwjurk en was dit te dragen of eerder veel te warm? Dank u.
Groetjes Sarah

sarah
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1119


Elsie

 Meld misbruik13-7-2013 13:42:12

Ik had geen corset dit was al ingewerkt in mijn kleed.
Voor een rode loper, bij ons in de Brico hebben ze er, weet wel niet meer juist de maten, prijs viel goed mee.



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik13-7-2013 14:39:08

Sarah, iets verder op het forum staat een lijstje van een bruidje dat op 29 juni is getrouwd. En zij had vanillestokje te koop. Waar onder een onder rok en rode loper. Het is een bericht van Smile. Veel succes. Liefs Caroline



smili
29-6-2013
 Meld misbruik13-7-2013 16:31:35

hoi hoi,

ik heb inderdaad een rode loper tekoop en een onderrok heb ik ook nog liggen. korset ook nog als je wil ... want die doe ik toch niet meer aan. ik vond da ni te warm ...

groetjes



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik14-7-2013 0:16:14

Ok bedankt allemaal :-) . Omdat je zoveel reactie had dacht ik dat alles al weg was :-). Heb je ze allebei nog (de rode lopers) en de prijs was 50€ he en hoe groot is de omtrek van je onderrok? En is het een gewone rechte zonder frules? Dank u ;-)



smili
29-6-2013
 Meld misbruik14-7-2013 10:30:05

heb nog 1ne loper... De kortste. Geef even je mailadres dan mkail ik je foto vd onderrok.



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik14-7-2013 13:25:36

sarahilias@hotmail.com

bedankt



Marita

 Meld misbruik18-7-2013 16:47:58

Hallo Sarah,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem (Antwerpen) kan je rode lopers eventueel huren (moest het nog nodig zijn) ;-)
b.v. 5m x 1m = 25 euro // 10m x 1m = 37 euro
Ook onderrokken in allerlei formaten kan je er bekomen.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...