Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beetje kleuradvies/hulp gevraagd

  11-7-2013 8:13:40
Beste mede bruidjes :-)

Heb even jullie mening /advies nodig
Ik heb mijn droomkleedje gevonden, een lady bird, wit (Ivory) met zwarte accenten,
en mijn ventje heeft al een zwart kostuum, dus dat matcht al goed he,
maar nu....
zijn hemd en das, doen we dat ook in ivoor , en bruidsboeket ook wit met een zwart accent.... en alle decoratie ook in wit/met beetje zwart.... en versiering kerk??

of hemd in ivoor met een das van een andere kleur, mijn boeketje ook in die kleur en ook de kleur laten terug komen in decoratie, uitnodigingen enz enz...

en dan nog de vraag welke kleur... rood, groen..... (geen roze, dan trouwt hij niet :-))

Ik twijfel zo, ik kan me er moeilijk een beeld bij vormen.

Kunnen jullie mij wat tips geven, nog mensen met wit /zwart jurk en kleding? foto's?

alle hulp is welkom,

merciekes

wendy

wendy
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1163


Jente
26-10-2013
 Meld misbruik11-7-2013 10:08:53

Ik denk dat je bij je man gerust kan gaan voor een hemd met een kleurtje en dan een zwarte das. Je kan je bruidsboeket dan ook in deze kleur doen en er misschien een zwart lint laten ronddoen (misschien kan je wel een stukje stof van je kleed gebruiken?). Bij wit en zwart passen natuurlijk veel kleuren hé. Misschien moet je eens kijken welke bloemen je wilt en dan in dat kleurenpallet verder zoeken?



catherine
24-8-2013
 Meld misbruik11-7-2013 11:25:12

Ik zou hemd en das in ivory doen, dan matchen jullie:).
Bruidsboeket mag dan een tof kleurtje zijn (bv rood/oranje). dat is ook altijd leuk voor de foto's!



Kimberley
30-8-2014
 Meld misbruik11-7-2013 15:29:50

Hey Wendy,

Wat leuk voor jou! Welk nr is dat van Ladybird? Ik heb ook zo een genre zoals je hebt uitgelegd.. Gevonden bij Stevens Bruidsmode.

Ik twijfel ook nog om alles dan in dit thema te doen, maar ik denk het niet.. Wel m'n vriend in volledig zwart bijna..

Groetjes!



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik11-7-2013 16:15:26

Mijn jurk is ivoor en mijn partner heeft ook een hemd in ivoor...daskleur heeft hij me verteld dat het een accent is...welke kleur weet ik niet...mag het niet weten.

Qua bruidsboeket heb ik ook geen idee welke kleur...dus ga hier wat volgen.



wendy
24-5-2014
 Meld misbruik12-7-2013 8:59:06

hey kimberley,

heb effe opgezocht , heb nr 31074 maar met een halter ipv bustier :-)
en jij ?

Ik ben gisteren met ventje naar winkel geweest om een hemd te laten passen, ik zou dat dan in de juiste kleur bestellen,

(hij denkt dat ik een gekleurde jurk ga hebben,)

en heb hem een Ivory hemd en das laten aandoen, zogezegd een pasmodel.
en dat was heel mooi, maar toch mis ik iets , ik denk kleur ;-)

vandaar mijn grote twijfel om alles wit/zwart te doen of er een kleur in te brengen.
en dan nog welke kleur,....

in mijn kleding kast hangt bijna alles in zwart, wit, rood , paars of lime groen, dus dat zijn beetje de kleuren waaruit ik ga kiezen, maar weet nog niet welke...

bloemen waar ze mij altijd een plezier mee doen zijn roosjes en gerbara's, maar weet niet als dat gebruikt kan worden voor een bruidsboeket,

een mengeling van kleuren is ook wel mooi maar hoe doe je dat dan met de corsages?
iedereen een andere kleur of allemaal 1 kleur.

aaahhhggg ik krijg gewoon stress van mijn eigen, normaal weet ik altijd wat ik wil maar nu.... ik twijfel met alles :-) :-)

bedankt voor de hulp :-)


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info