Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze mooiste dag!

  10-7-2013 16:14:34
Ook ik las hier graag de verslagjes van iedereen dus nu is het even mijn beurt!
De nacht ervoor héél slecht geslapen.. Woelen, dromen, weer wakker worden, niet in slaap geraken en ga zo maar door! Om 6u30 liep de wekker af! Snel gedoucht, iets kleins in mijn mond gestoken want honger had ik in de verste verte niet en naar de kapper vertrokken!
7u15 stond ik bij de kapper! Om 7u30 is hij eraan begonnen en om 8u35 stapte ik buiten. Snel naar huis gereden want de fotografe kwam rond 8u45.
Toen ik kwam aangereden stond de fotografe mij al op te wachten en ook de mensen van de paarden en de huifkar stonden alles klaar te maken.
Normaal kwam de visagiste om 8u45 maar om 9u00 was er nog steeds niemand te zien.. Toch maar eventjes getelefoneerd want om 9u30 kwam mijn ventje mij ophalen. De visagiste was in de buurt maar vond ons huis niet en was zelf al volledig in de stress :-) Ik bleef er allemaal vrij rustig bij.. Veel rustiger dan dat ik de dagen ervoor was geweest!
Paar minuutjes later was de visagiste er en ook mijn mama kwam aan met mijn zoontje! Om 9u30 telefoon van mijn ventje dat hij er was maar ik moest nog mijn kleed aandoen dus mocht hij nog een toertje rijden :-) 8u40 ging de bel!
Daar ging ik dan om de deur open te doen! Zo'n fijn moment!! Buren en vrienden stonden mee te wachten buiten en de paarden stonden klaar om te vertrekken wat we dan ook meteen gedaan hebben want om 10u moesten we in het gemeentenhuis staan!
Na het gemeentehuis met de huifkar naar de kerk. Onderweg nog even getstopt bij mensen om een glaasje water te vragen. De bruid kreeg last van hoofdpijn en moest toch eventjes een pilletje slikken..
Na een uurtje kwamen we mooi op tijd aan aan de kerk! Toen we aankwamen zag ik dat er toch wel vrij veel volk in de kerk aanwezig was. Of toch alleszinds meer dan ik verwacht had :-)
Na de kerkdienst naar mijn ouders thuis gereden om dan meteen te vertrekken naar Lier waar onze foto's genomen werden. Tijdens onze fotoshoot kwamen we nog 3 andere getrouwde koppels tegen die foto's aan het nemen waren! De sfeer was rustig, ontspannen, mensen feliciteerden ons onderweg en wij genoten ervan voor de volle 100%
Na de fotoshoot richting feestzaal waar de receptie om 16u begon. Het weer was schitterend dus we konden buiten onze gasten ontvangen! Na 2 uurtjes ging iedereen weg en konden we ons even opfrissen om de volgende gasten om 19u te ontvangen!
Nog heel veel envelopjes, bloemen en fijne cadeautjes ontvangen en dan konden we aan tafel! Mijn ventje nam de speech voor zijn rekening en dat heeft hij super gedaan! Het eten was fantastisch lekker, de service heel erg goed!
Rond 23u30 was het tijd voor onze openingsdans en daarna barstte het feestje los!! Op de dansvloer steeds mensen aanwezig en muziek was er voor elk wat wils!
Om 3u30 was iedereen naar huis en konden we nog enkele dingen opruimen. Om 4u30 zijn we thuis aangekomen en om 5u30 konden ook wij onze oogjes dicht doen!
Het was in één woord fantastisch!! We hebben er zo hard van genoten en hebben er stilletjes spijt van dat het allemaal achter de rug is! De foto's zijn in ieder geval een mooie herinnering!! Nu is het nog even wachten op de foto's van de fotograaf! Ben er superbenieuwd naar!
Voor wie wil meegenieten:
Iedereen nog even op een rijtje en allemaal aanraders om te boeken of te bezoeken:
Kostuum: De witte duif - Leuven
Kleed: Maxim's Couture - Aarschot
Zaal: Hof van Nazareth - Lier
Fotografen: www.vanosten.be

Sofie
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1974


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-7-2013 16:19:47

proficiat!!!!!!!!!!! enne bedankt voor het verslagje xxx



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik10-7-2013 16:23:26

Leuk verslagje! Ook leuke mooie foto's. Proficiat!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik10-7-2013 16:43:27

Leuk verslagje van jullie mooiste dag!
Proficiat!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik10-7-2013 17:34:39

proficiat X



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik10-7-2013 19:06:49

PROFICIAT! Zag er een hele leuke en gezellige dag uit! x



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik10-7-2013 20:34:19

Proficiat! Leuk verslagje!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-7-2013 9:52:26

Dikke proficiat!!!
Geniet van het getrouwde leven!

groetjes
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info