Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleuren suite

  30-11-2006 12:14:34
Een vraagje. Stemmen bij jullie de mensen die in de suite gaan de kleur van hun kleuren op mekaar af of niet?
Op zich vind ik dat niet zo belangrijk. Ieder draagt wat hij of zij wil, maar als ik naar een trouwmis ga en ik zie daar dan een moeder in het roze lopen en de schoonmoeder in het gifgroen en dan nog iemand in het zwart, dan vind ik dat toch niet mooi. Maar even goed vind ik niet dat je tegen mensen kan zeggen dat ze in die of die kleur moeten gaan. Uiteindelijk is het maar voor even hé. Ik denk nu niet dat er bij ons iemand zeer uitbundig gekleed zal gaan, maar je weet nooit hé.

Franciska
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 534


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik30-11-2006 13:05:57

Hey,

wij hebben het niet gedaan en het viel allemaal heel erg goed mee. Ik ben van mening dat we de suite niets kunnen opleggen, tenzij we er zelf voor betalen.

Groetjes,
Lieve



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik30-11-2006 13:07:22

Hey Franciska,

Bij ons worden er geen afspraken gemaakt. Iedereen mag zelf kiezen wat hij/zij aandoet.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik30-11-2006 13:33:59

Bij mij was er ook geen enkele afspraak, de mensen mochten aandoen wat ze wouden.
Ik vond het belangrijk dat zij zich die dag ook goedvoelen.
Wel gezegd dat ik het proper en netjes wou en geen jeans =)

Groetjes,
Christine



Veroniek

 Meld misbruik30-11-2006 15:31:21

Dag Franciska

Wij hebben afgesproken met de mannen dat ze allen een zwart kostum moesten aandoen (alle mannen die in de suite lopen hebben dit en moeten het dus niet speciaal aanschaffen) en wij hebben voor hen allen een paars hemd + das gekocht.

Voor de vrouwen hebben we geen kleur opgelegd, ze mogen dragen wat ze willen enkel hebben we gevraagd om in het lang te gaan. (vind het gepast om met minirokjes in de kerk te zitten...)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



katleen
27-10-2007
 Meld misbruik1-12-2006 13:03:14

Hey Franciska,
bij ons gaan de mannen van de suite (vaders en broers) alleen samen een kostuum huren. Ze hebben geen goed kostuum in de kast hangen, en ééntje kopen voor één dag is ook zo dom.
Groetjes, Katleen



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik2-12-2006 10:42:36

Bij ons huren de mannen allemaal hetzelfde kostuum.
Voor de vrouwen hebben we niets gezegd, gewoon feestelijk.

Veel succes!
Katrien
18-08-2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...