Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

handtas?

  9-7-2013 14:50:53
als bruid neem je natuurlijk geen grote handtas mee, maar waar steek je dan je gsm en portefeuille of je paspoort toch op zen minst? Ik heb een dochtertje van 4 maand en als we op fotoshoot zijn, gaat ze niet mee waarschijnlijk. Ik zou dan wel graag bereikbaar zijn. En door de dag is het mss ook handig om een zakdoekje enzo bij de hand te hebben

sarah
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1735


Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 14:56:19

Ik heb toen mijn zonnebril, gsm en zonnecrème in een zakje gestoken en de fotograaf heeft dit altijd meegenomen.



Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 15:40:51

Mijn beste vriendin tevens ook getuige neemt dit allemaal voor mij/ons waar en anders wilt mijn moeder en ook een tante dit ook doen en als je op shoot bent zou ik idd aan je fotograaf vragen of die op dat moment even op je gsm wilt passen.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik9-7-2013 16:45:03

Mijn man had mijn zakdoek. Mijn getuige mijn GSM.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik9-7-2013 17:03:14

Ik heb gewoon een clutch gekocht, en daar prop ik het nodige in en de ceremoniemeester zal er voor zorgen gedurende de dag, of mijn getuige.



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik9-7-2013 17:11:54

Ik had klein handtasje :-) die heeft de ceremoniemeester heel de dag bij gehouden. Super goed gegaan en altijd bij de hand.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info