Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6 juli, een dag om te koesteren

  8-7-2013 15:10:36
Onze dag zit er jammergenoeg ook op... Echt jammer, dat je maar ene keer kan trouwen, zo'n mooie, prachtige dag!

Omdat ik hier ook altijd heel graag de verslagjes las, zal ik proberen om ook onze dag te verwoorden.

Mijn dag begon om 7u. Er was een vriendin blijven slapen. Zij was naar de bakker geweest, om boterkoeken. Terwijl was ik mij aan het douchen. 's Morgens was het al prachtig weer! Dus mijn vriendin en ik hebben ons buiten op ons terras gezet om te ontbijten, het was net of we in Frankrijk zaten :D Zo'n prachtig weer zeg!

Tegen 8u kwam de fotograaf toe. Nog eens alles overlopen en hij begon foto's te trekken van mijn schoenen, oorbellen...
10 min later kwam de schminkster/kapster toe. 2 uurtjes me - time :-) Was echt genieten om geschminkt en gekapt te worden.
Fotograag zei dat hij net toekwam in een vakantiesfeer. Zo relaxed was ik. Niets van zenuwen!

Tegen 10u30 kwamen mijn ouders, broers en zus toe. Toen ik deur opendeed om hen binnen te laten, kreeg ik toch een krop in de keel. Nu kwam het tot mijn besef dat het vandaag onze dag was. Alles uit auto halen, mijn zus en mama het kleed naar boven brengen.
10u45 was het tijd om mij in het kleed te krijgen. Ging echt heel erg makkelijk.

Om 11u15 ging de bel. De familie van Davy kwam toe maar ze moesten buiten wachten. Paar minuutjes later, ging nog eens de bel. Daar was hij dan. Ik deed de deur open en zag hem staan met mijn boeketje, echt prachtig! In zijn kostuum! Toen kreeg ik toch een aantal traantjes. Hij had ook verschoten, vond mij supermooi en was heel tevreden met de keuze van mijn kleed.

Toen hebben we met de suite een glaasje gedronken en daarna zijn wij, samen met mijn zus, vertrokken voor de fotoshoot. Heel erg op 't gemak. Het was supermooi weer. We hebben foto's getrokken aan de Leie, aan een brugje. En dan ook met onze auto, en ook à la een picknick. 'k Ben echt benieuwd naar onze foto's!

Een uur later kwamen we terug toe in ons huis,en was het tijd om broodjes te eten.
Toen zijn we te voet vertrokken naar de kerk, we hebben via steegje gewandeld. We waren nog veel te vroeg, dus hebben we nog fkes gewacht in dat steegje. Toen zijn we vertrokken naar de kerk, de klokken luidden nog, dus we konden niet binnengaan, en toen zagen we de priester toekomen, dus we konden zeker nog niet binnengaan :D We waren echt veel te vroeg!
Dan was het tijd. De suite ging naar binnen. Davy ging naar binnen met zijn mama. En mijn papa en ik wachten met naar binnengaan tot Davy klaar stond. Toen ik naar binnenliep, had ik het toch even moeilijk. Het is zo rap voorbij gegaan, dat ik eigenlijk niet echt zag wie er allemaal was.
Toen gaf papa mij aan Davy, was wel een mooi moment.

Toen begon de misviering, het heeft 1,5u geduurd, maar het verveelde niet! Het was echt een hele mooie, persoonlijke viering. Maar toen Davy zijn gelofte sprak, had ik het ook fkes moeilijk, maar mijn gelofte heb ik goed en duidelijk kunnen spreken, was er bang voor dat dit niet ging lukken. En bij de overhandiging van de ringen, had ik Davy's ring aan zijn rechterhand gedaan, typisch mij :D We hebben er echt veel complimenten overgehad! En de priester heeft het ook heel erg mooi gedaan, hij heeft ook een heel erg mooie homilie voorgelezen, echt toepasselijk op ons!
Dan naar buiten gegaan, er werd rijst gegooid!, gelukkig niet zoveel!

Toen hebben we nog familiefoto getrokken en toen zijn we vertrokken naar de feestzaal, Salons Mantovani!

We kwamen daar toe, de rode loper lag klaar, we werden heel hartelijk ontvangen!
We hadden nog een uurtje de tijd om foto's te trekken met de familie, echt op 't gemak!

Om 18u kwamen de receptiegasten toe, beetje per beetje... Tegen 19u deden we onze ronde om onze bedankingjes af te geven. En om 19u begonnen de avondgasten toe te komen. Echt leuk om iedereen te zien. Maar het is toch hele tijd in een erehaag staan, die receptie, veel heb je daar toch niet aan.

Dan was het moment aangebroken dat de receptiegasten naar huis mochten en de tafelnamen werden afgeropen, de gaste mochten aan tafel gaan.
Dan was het aan ons. Eerst de broers en de zussen, dan de ouders en dan was het aan ons! Iedereen stond al recht, en iedereen applaudiseren, ik heb niet veel gezien van dat volk, was vooral bezig met mijn kleed, was moeilijk om er mee te stappen... Maar wat een leuk moment was dat toen had ik ook tranen in mijn ogen! In het midden moesten we stoppen, om elkaar een kus te geven, en dan mochten we langs elk een kant naar de eretafel gaan. Echt heel goed georganiseerd van Mantovani!

Dan, kwam er showmuziek, en kwam het personeel in een rijtje staan voor de wijn. Dan begon het voorgerecht, echt superlekker. Na het voorgerecht, begonnen we met onze ronde, omdat we heel graag onze bedankjes (post-it-jes) aan iedereen persoonlijk wilden geven. Na 3 tafels te doen was het al tijd voor het hoofdgerecht. Dit was ook heel erg lekker, maar ik had wat pijn aan mijn voeten, dus had toen platte schoenen aangedaan en toen ik terugkwam waren ze bljikbaar al gepaseerd met de repasse. Maar kon er echt niets meer bijkrijgen :-) Davy en ik nog een paar tafels gedaan met onze bedankjes, maar dan was het tijd voor de dessertbuffet gasten die om 22u toekwamen. Het was nog redelijk warm dus het glaasje hebben we buiten opgedronken, echt heel erg aangenaam!

Iedereen zat terug aan tafel, en er kwam muziek, en het dessertenbuffet werd geopend Amai!, vuurwerk, rookijs, echt prachtig!!! Ik heb er terug niet veel van kunnen eten, misschien door de adrenaline?

Dan, kwamen er 2 vriendinnen opdagen die een quiz hadden voorbereid, echt heel erg leuk!

Mijn broer en mijn schoonbroer hadden een powerpoint in elkaar gestoken met allerlei foto's van toen we klein waren en waarom we bij elkaar pasten. Daar hebben we ook een foto-album van gekregen! Echt supermooi en supergrappig!

Toen was het ons moment voor de openingsdans... Tjah.... Wilden een chacha doen, maar dit ging eigenlijk echt niet, met mijn jurk... Ze hadden hem opgespeld, maar hij kwam los... Maar dj heeft het goed opgelost! Hebben dan wat door mekaar gedanst, trok eigenlijk op niet veel... Vonden dat wel jammer en was er wat beschaamd over. Maar vrienden zeiden dat we het geprobeerd hebben, en dat ze zagen dat we de pasjes kenden, maar dat het gewoon door het kleed kwam.
Dan de dans met de mama/papa.
En dan mocht het volk op de dansvloer komen. Dj had nog een slow gedraaid.. .Was ietske minder, maar daarna was er een swingnr, en begon het volk op de dansvloer te komen!
De vloer heeft volgestaan tot 4u. Heeft geen enkel moment leeggestaan! Echt zotjes! Iedereen heeft supergoed gedanst, en hebben echt wel heel veel complimenten gehad!
Om 4u15 waren er maar een paar vrienden niet meer en de suite, en dan hebben we afgesloten met nog eens de openingsdans, maar hebben er gewoon opgeslowd, en hebben we afgesloten.

Ik zie dat mijn verslag vééél te lang is, mijn excuses hiervoor, maar weet niet hoe het anders te verwoorden.

Ik zal nog wel eens terugkomen om foto's te posten, maar dan zal dit de laatste keer zijn dat ik op het forum zit.
Was echt een superforum! Heb er echt heel veel aangehad!

Aan de toekomstige bruidjes, hoe minder zenuwen, hoe beter. En geniet echt van jullie dag, je maakt het maar éne keer mee!

Grtjs!

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1900


Greet
24-5-2014
 Meld misbruik8-7-2013 15:39:17

Fijn verslagje!
Een dikke proficiat en ik wil jullie het allerbeste toewensen! Benieuwd naar de foto's...
Ook geruststellend dat jullie heel tevreden waren van Salons Mantovani, want wij hebben dit ook geboekt.
Groetjes



viki
18-10-2013
 Meld misbruik8-7-2013 16:00:42

Proficiat.

Leuk verslagje van een mooie dag.

groejtes



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik8-7-2013 16:39:31

Ontroerend verslagje, je merkt dat jullie een hele mooie dag beleefd hebben. Alle geluk samen!



Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik8-7-2013 17:09:01

Verslag gelezen van de eerste tot de allerlaatste letter ;) hééééél leuk! Dikke proficiat! xxx



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-7-2013 17:58:33

Hoe minder zenuwen, hoe beter.... hoe doe je dat??????????????????

thanks voor het verslagje en geniet van elkaar xxx



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik8-7-2013 18:58:39

@ Kelly,
Ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar echt, ik was niet zenuwachtig! Misschien omdat we goed wisten hoe en wat, en dat het goed voorbereid was? En het de man van mijn leven is ;-)
En, wij waren ook al getrouwd voor de wet, toen was ik wel heel erg nerveus.
Maar echt, de dag ervoor, niets van zenuwen! En de dag zelf ook niet!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik8-7-2013 19:00:09

Fijn verslag van een prachtige dag!

Geniet nog van elkaar en proficiat xxx

Groetjes



krista
9-8-2013
 Meld misbruik8-7-2013 19:19:27

Proficiat Xxx



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-7-2013 20:11:12

... Ik ga men best doen maar momenteel lukt het niet....



Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 0:04:36

Mooi Verslag wat je hebt geschreven zo te lezen heb je een mooie dag gehad, Gelukkig zijn bij mij de zenuwen ook een stuk minder nu, maar kan ook zijn omdat we midden in een verhuizing



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik9-7-2013 9:23:14

Proficiat! Mooi verslagje!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik9-7-2013 10:17:52

Proficiat!!! Ja, die zenuwen... ik vrees ervoor dat ik rustig zal zijn
Maar ja, zonder stress kun je inderdaad beter genieten en het leek bij jou een prachtige dag, dus gelukkig kon jij stressvrij blijven!
Geniet nu nog maar lang lang van het getrouwde leventje



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik9-7-2013 16:54:27

Leuk om je verslagje te lezen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info