Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze wonderlijke 6 juli

  8-7-2013 10:25:51
Hallo,
Tijd om ook mijn verslagje neer te schrijven!

Mijn zus bleef de avond ervoor slapen om alles mee in goede banen te leiden. We zijn nog redelijk laat bezig geweest om alles te ordenen en te overlopen voor de grote dag.
Ik ben sowieso een slechte slaper dus ik verwachte niet veel van de nacht. Even nog wat gelezen in bed om te veel stress weg te houden maar toch een onrustige nacht gehad.
Geen gepieker maar meer de spanning die je voelt als er iets te gebeuren valt... Zelfs mijn vriend was ook geregeld wakker, vond ik wel schattig...

Om 6uur hoorde ik mijn zus al opstaan, zelf om 6u30 opgestaan. Na douche en beetje eten aan mijn eigen make up begonnen. Wonderlijk maar toen geen enkele spanning en vaste handen. Ik had ondertussen al zoveel geoefend dat ik het echt wel in de vingers had, met dank aan de MAC verkoopster die het me goed had uitgelegd!
Ik heb het trouwkleed van mijn moeder (ingekort) aangedaan om naar de kapper te gaan, voelde me zo al een echt bruidje. Mijn zus bracht me met de auto en had veel geluk recht voor de deur te kunnen staan (ze is niet zo'n held in parkeren).
Weer thuis waren mijn dochters al helemaal aangekleed en ook mijn man was prachtig in zijn kostuum.
Dan was het tijd (9u) voor mijn man om het boeket te gaan halen en ik mijn echt trouwkleed aan te doen. Even later hoorde ik mijn dochters blij zijn met hun mini boeketje maar ik moest boven blijven tot de fotograaf er was.
Stipt 9u15 belde ze aan. Dan mocht ik boven aan de trap komen staan maar heb daar nog een tijdje moeten blijven staan omdat het fototoestel kuren had. Gelukkig had ze nog een andere flitser en na wat stress bij de fotografe kon ik dan eindelijk de trap af naar mijn man en hij leek erg tevreden met mijn verschijning.
9u45 was het tijd om te vertrekken naar onze geliefde zwemvijver. De man met de sleutel was er al en ook de voorzitter van de ijsberen was van de partij. De vijver lag er zo verleidelijk bij dat ik gerust een plonske had willen doen, het was dan ook al erg warm. Ik en de meisjes hebben het dan maar bij pootje baden gehouden.
We hebben nog even mee geturnd met een ander groepje ijsberen en dan was het tijd om terug naar de kapper te gaan om mijn sluier te laten insteken.
Toen ik de straat overstak naar het districtshuis zag ik prachtig geklede mensen, mijn frank of euro viel nog niet maar dit bleek mijn schoonzus met gezin te zijn... Er bleek al heel wat volk te zijn en dit overdonderde me toch wel compleet! Zo'n rare ervaring al die mooi geklede mensen samen speciaal voor jou! De mannen waren prachtig met hun blauwe dassen en de vrouwen pasten er mooi bij, was echt ontroerd om dat te zien.
De plechtigheid in het district ging in een waas aan me voorbij. De vrouw was wel heel vriendelijk en trachtte het echt goed te doen. We kregen een leuk boek door mensen van Berchem gemaakt met allerlei recepten en verhalen. Wat wel wat hilariteit veroorzaakte in de zaal: een kookboek voor mensen die al zolang samen wonen...
We hielden nog een receptieke buiten. Mijn nichtje had mijn befaamde hartjeswafels gebakken en ook mooie cupcakes in ons wit blauw thema. De aldi was ook juist op tijd met smurfensnoep gekomen dus ook de snoep was in het thema.
Als hoogtepunt speelde mijn dochter op haar accordeon dan samen met haar vriendin op haar gitaar: Ik hou van u (Noordkaap)
Dan even over huis en op foto shoot 2. Hier hadden we de kinderen beter niet meer meegenomen want de warmte begon te wegen (hun kleed was ook warm) maar ze bleven toch flink!
Aangekomen aan de zaal (14u30)was de familie al aanwezig en nog snel familiefoto's voor de andere gasten kwamen.

We hadden een bbq voor 50 man. Super dat we buiten konden zitten! Echt zoals ik het gedroomd had! We hadden ook een tekenaar ingehuurd en hij leverde super werk! Heel de familie stamboom in Karikatuur, een aanrader.
Het eten was lekker maar veel te veel.

Om 20u tijd om de andere gasten te verwelkomen maar daar liep het snel fout. Ik had mijn sluier heel de tijd aan en kreeg nu toch een beetje pijn. Ook voelde ik me misselijk worden.
Eerst nog dapper verder gedaan, dan toch maar een stoel genomen en zittend begroet; dan mijn sluier uit gedaan. Bleef misselijk en kreeg om het proper uit te drukken serieus maag en darm problemen. Redelijk genant en vervelend met zo'n kleed maar alles wel proper kunnen houden! Dan maar pillen genomen (algoed ben ik een voorzienige vrouw!)
Toch maar besloten om openingsdans (21u30) te houden want het feest moest verder. Dat lukte wonderwel en was toch een leuk moment...
Dan met spijt in het hart besloten mijn trouwkleed uit te doen en over te gaan op het frissere trouwkleed van mijn moeder.
Was toch even serieus balen, ik had zo naar mijn dansfeest uitgekeken en dan dit. Besloten er het beste van te maken en toch beginnen te dansen, ondertussen werkte de medicatie en bleef alles binnen. Gaan de weg voelde ik me terug opklaren en op het eind was ik zo fris als een hoentje. We hadden eerst gedacht met een taxi naar huis te gaan maar omdat ik nu bloednuchter was (enkel water en cola) was dat absoluut niet nodig!
Om 4u15 lagen we voldaan in ons bed en ik loop nog heel de tijd na te genieten.

kleed: Jagré
Kostuum: café costume
zaal: Het Rekreatief Wilrijk
ringen: Eva Crauwels
fotograaf: Joke Perneel van Mamacita
tekenaar: Martin van Gelder
accordeoniste: Emmy Gysels
Foto's zal ik trachten te plaatsen in een nieuw postje

Bea
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1692


Eva
21-9-2013
 Meld misbruik8-7-2013 10:42:06

Proficiat!!



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik8-7-2013 11:00:23

proficiat!!



margot
7-9-2013
 Meld misbruik8-7-2013 11:10:03

super !:D ik kan niet wachten voor de fotos!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik8-7-2013 13:16:12

Super verslagje! Ben blij dat je u erna toch beter voelde!
Ben benieuwd naar de foto's :-)

Nog een dikke proficiat!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik8-7-2013 13:25:47

Dikke proficiat. Al een geluk dat het is over gegaan. Echt niet leuk om daarmee op je trouwfeest te zitten. En nu maar uitkijken naar de foto's Liefs Caroline



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik8-7-2013 14:49:32

Proficiat!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik8-7-2013 17:49:51

Proficiat!
Ben blij dat het over gegaan is en je je daarna terug beter voelde.

Groetjes x



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-7-2013 19:58:04

Klinkt als een heerlijke relaxte liefdevolle dag.proficiat


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info