Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

29/6 onze perfecte dag!!!!

  5-7-2013 18:49:45
hoi bruidjes en gommetjes,

zolang naar afgeteld, en de dag is voorbij gevlogen, maar heb er enorm van genoten!
hier een verslagje :

om 6u liep onze wekker af ... samen gezellig koffie gedronken en ons gewassen
om 7.15 was onze dochter wakker en hebben we haar nog samen uit bedje gehaald, daarna is manlief vertrokken want hij ging zicht klaarmaken bij kennissen, en hij moest ook nog de bloemen gaan halen.
om 7.30 was de kapster er
8.30 kwam de sminkster, rond 9u kwamen men tante en nonkel aan om wat te helpen met receptietje, ook kwamen vriendin en haar vriend toe die nog wat kwamen helpen (rode loper, ballonnen) , men mama en broer kwamen ook al toe
en Olga, die me ging helpen met het aankleden (mijn toekomstige was bij haar om hem aan te kleden, en vandaar uit ging hij naar de feestzaal waar zijn ouders en getuige toekwamen en ze werden opgehaald door onze limo)
om half 10 zijn we begonnen met men jurk aan te doen, en onze bruidskindjes klaar te maken. Toen ik met de kindjes in de keuken verscheen, vloeide er al wat traantjes ....
om 10.15 kreeg ik een paniektelefoon van men vriend, want de auto was er nog steeds niet!!! 5minuten later stuurde hij een sms dat ze onderweg waren :-)
OMG toen begon ik te bibberen... even later zag ik de ceremoniemeester met zijn armen zwaaien, om het verkeer tegen te houden ... twas een beetje een monster om achteruit op de oprit te krijgen, maar het lukte. Even later kreeg ik teken dat ik mocht binnenkomen (jah ik wou ni langs de voordeur, aangezien onze gang nog net een bouwwerf was)
OOOH wat was hij mooi!! ik zag aan zijn manier van doen dat hij keeeii nerveus was, hihi
elkaar eens goed bewonderd en dan met iedereen iets gedronken.
om half 12 vertrokken we richting stadhuis.
Der stond kei veel volk!! amai, das wel leuk hoor
Stadhuis binnengegaan, en daar kreeg ik al direct te horen dat onze cd niet werkte!
wel jammer, want het waren mooie nummers ...
maar ja, dat kon de pret nu niet bederven
Na het stadhuis reden we al richting feestzaal (Kapelhoeve Turnhout) waar we met onze Suite een broodje konden eten en iets drinken. Om 14u zijn we met onze fotograaf vertrokken naar de locatie om foto's te nemen, ook met de kindjes.
Die zijn dan na een aantal foto's weer trug vertrokken, zodat wij nog even verder konden met zen 2tjes. Na de fotossessie zijn we nog naar het kerkhof gereden om aan men vader te laten zien hoe schoon we waren :-( Jammer dat hij er niet bij kon zijn op mijn dag ....
nadien reden we terug naar de feestzaal waar we dan nog even konden relaxen ...
De kindjes waren daar aan het spelen met de nodig oppas, en er was een springkasteel en een speeltuintje, dus ze vermaakte zich wel!
Om half 7 waren de eerste gasten er al!!!! wel een beetje te vroeg, maar ze moesten van ver komen ....
Om 19u kwamen de andere gasten ook aan
20u werd iedereen aan tafel geleidt door de Maitre van de zaal. De suite en wij moesten natuurlijk nog wachten.
De suite ging binnen op de muziek van Pitbull ft christina aquilera , en mijn man en ik gingen binnen op black eyed peas, that tonights gonna be a good night
Na een welkomswoord, en nog enkele bedankingen (ouders, broer, getuige , tante en nonkel) konden we aan tafel gaan
We mochten dan ook zo goed als direct aanschuiven aan de BBQ beste keus ooit!
er is niet gegeten, maar GEVRETEN!!!!!
net voor het dessert hadden onze vrienden van de vrijgezellegroep nog iets voor ons in petto ... een week voordien had ik een briefje gekregen waarin stond : dit is jullie laatste opdracht, volbreng je die niet = geen kado ;-) Zing samen een duet of lied naar keuze ! geweldig, met ons zangtalent, hahahaha
we werden dus naarvoor geroepen om ons liedje te zingen. Ik begon al maar met te zeggen dat ze het echt niet letterlijk moesten nemen, wat we zongen, en we begonnen : de show is afgelopen, de klus is hier geklaard, da kaartje in jullie zak da is nu niks meer waard
het cultureel gehalte van deze show is nul, maar tis zeker ni den eerste keer da ge hier zit voor flauwe kul
toch bedankt voor het leven, in deze brouwerij, en ik zeg tegen jullie en jullie tegen mij
Ge moogt naar huis gaan, vaarwel goodbaai, .... enzoverder ....
hahahaha
Toen kwam natuurlijk da vraag of de opdracht was goedgekeurd ... jah mijne man kende den tekst ni zo goe dus hij had ni veel gezongen, ik heb welliswaar heel da liedje bena alleen gezonge ;-) dus voor mij was ie geslaagd ... ik kreeg mene kadoo van mijn madamme
Ze kwamen afgedragen met een lange smalle doos, en iets plat ingepakt. De doos deed ik als eerste open, en daar zat een grote lange vaas in, vol met bierstopkes die allemaal geplooid waren me geld in ...
Den andere kado, was ne kei mooie fotokader met in het midden FRIENDS en dan allemaal foto's van mene vrijgezelle, was echt super mooi!
Toen werd er dus gevraagd of die van mene man ook geslaagd was ... ni dus! Hij moest het refrein alleen trug zingen en dan kreeg hij zene kadoo ook.
Toen kwamen ze af me ne groten emmer me allemaal foto's op, maar diejen emmer was loodzwaar zo te zien! Daar zat nen hoop rotzooi in : zand, lijm, bierviltjes, lege siliconebuisjes, isolatie ... en daar zat ook geld in ... Maar bij nader inzien hadde ze het wel netjes gedaan, het waren 2 emmer in elkaar en het geld zat ni in de vuiligheid.
Toen was het tijd voor dessert, en kwamen we met een ijskar de zaal ingereden.
er was ook nog ander lekkers : bavarois, rijstpap, chocomousse, njam njam njam.
Na den dessert was er nog een onverwachte opdracht van ne groep vrienden.
Men ventje moest mijn kouseband uitdoen me zene mond, en per opbod verkopen.
Ik heb altijd gezegd da ik da ni deed, maar ja! toch maar gedaan dan. De biedingen gingen vrij goed ... toch nog verkocht voor 48 euro aan men schoonmoeder, hahahaha!!!!
Toen was het ver tijd voor den openingsdans. we hadden gekozen voor een nummer dat voor mij veel betekende : Nickelback, never gonna be alone
Er was ook een groot scherm zodat de mensen in de zaal konde volgen waarover het liedje ging (over men papa) Heb me proberen sterk te houden, maar oplaatst had ik het toch moeilijk en vloeide er traantjes, en niet alleen bij mij als ik de zaal inkeek ....
Toen ging het feest van start, en het heeft nog geduurd tot 4u

Ik heb echt kunnen genieten van onze dag, en me geen zorgen moeten maken over iets! alles was goed geregeld, al zeg ik het zelf ;-)

graag wil ik ook langs deze weg Marc van m-pictures nog bedanken, echt een topfotograaf! Bedankt Marc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hier enkele foto's :
https://www.facebook.com/arianne.adams.1/media_set?set=a.10201625957441673.1073741827.1560822628&type=3

voor dames die intresse moesten hebben in nog wat bruidsspullen, ik heb nog wat liggen maar moet er nog foto's van maken.
Ik heb nog een enveloppedoos in vorm van een hart
*ballonnen met 2 duifjes en 2 ringen op ecrukleur
*witte slingers
*3 grote witte harten en 3 kleine
*1 heel groot wit hart met allemaal roosjes in
*rode loper van +-15meter
*3 deco bruidspaar waar je de rok van de bruid kan openplooien
*2 strooimandjes
*2 doosjes met bloemblaadjes met just married op
*1 zakje rode bloemblaadjes
* nog breedt wit lint om eventueel aan auto te doen aan motorkap
* wit en ecrulint
* bruidsschoenen maat 41
* onderrok met hoepel
* .....

heb echt nog veel!!!


aan de bruidjes die hun dag nog int vooruitzicht hebben , GENIET ERVAN!!!!!!!!

xxx smillie

smili
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1627


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik5-7-2013 19:09:44

Klinkt als een leuke dag! Goed dat je toch voor die openingsdans bent gegaan. Ik kan enkel je profielfoto zien maar die is dan ook heel knap. Wat een snoezig bruidsmeisje! Een dikke proficiat en geniet van het getrouwde leven!



wendy
24-5-2014
 Meld misbruik5-7-2013 19:28:42

Hallo,

eerste en vooral een dikke proficiat met je mooie dag :-)
ik kan je foto's ook niet zien, alleen je profiel foto, mooooii
heb je een lady bird kleed? ga morgen ook voor de eerste keer kijken :-)
als je foto's hebt en prijzen van je spulletjes mag je die altijd doormailen.
wendy.daniels@telenet.be

groetjes
en geniet van het getrouwde leven :-)



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik5-7-2013 19:30:19

Nogmaals een dikke proficiat!!!!! Jullie zagen er geweldig uit!!! De foto's van Marc zijn heel mooi. Heb jij er al van onze kindjes gezien? Liefs Caroline xx



Marc

 Meld misbruik5-7-2013 19:31:52

Hoi Arianne,

dank u wel voor de leuke complimenten,
het was dan ook een aangename dag, zonnetje kwam er op de juiste moment door, prachtige fotolocatie met ontspannen sfeertje,
zoals je zelf zegt, alles liep zoals het moest.
Nogmaals proficiat en blijf genieten van elkaar !
groetjes Marc



smili
29-6-2013
 Meld misbruik5-7-2013 20:04:54

ik denk dat je nu alles kan zien ...
en wendy, ik mail je vandaag nog foto's door



katrien
26-10-2013
 Meld misbruik5-7-2013 20:37:16

Ik kan ook alleen de twee profielfoto's zien, maar de bruidsmeisjes zijn idd erg leuk!

Ik heb wel interesse in het grote witte hart met de roosjes en de andere harten. Als je eens een foto en prijzen kan doormailen.
katrienvh@gmail.com




smili
29-6-2013
 Meld misbruik5-7-2013 21:47:55

hej wendy,

ik heb je alle foto's doorgemaild, maar ik krijg al drekt ne mail terug dat het emailadres niet correct is ....



wendy
24-5-2014
 Meld misbruik5-7-2013 23:00:49

Hallo , Das raar , 1 mailtje heb. Ik ontvangen ( uitleg mail en 3 foto's ) Ik heb je ook terug gemaild , heb je dat ontvangen ? Groetjes



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik5-7-2013 23:48:15

Hey Smili, een dikke proficiat met jullie trouw. Klinkt als een heel tof feest :-). Heb wel medelijden met je man, dat hij een stuk alleen moest zingen, brrrrrr :-) :-)

In ieder geval mag je mij ook steeds foto's doorsturen want ben ook nog nazr vanalles op zoek: sarahilias@hotmail.com
Dank u wel



smili
29-6-2013
 Meld misbruik6-7-2013 8:38:32

http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestarti...

hier vind je alles wat ik verkoop, prijzen staan erbij, maar bieden mag altijd. Neem je bv meer, danmaak ik er een mooi prijsje voor ;-)

groetjes



smili
29-6-2013
 Meld misbruik6-7-2013 8:39:09

en bekijk ook de andere zoekertjes, want niet alles staan in het 1ste zoekertje ...



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-7-2013 9:37:34

heel leuk verslagje smili, proficiat!!!! ik hoop dat ik niet moet zingen!!



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik6-7-2013 13:13:26

de prijs voor de rode loper zie ik nergens, kan dat?



smili
29-6-2013
 Meld misbruik6-7-2013 20:24:05

idd die ben ik vergeten... Kopen 60euro, huren kan ook voor 25..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...