Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND OPZOEK NAAR VIDEOGRAAF !!!!!!!!!!!!!!!

  5-7-2013 16:17:50
Wij zijn zeer dringend opzoek naar een videograaf voor volgende week zaterdag 13-07-2013
Mijn schoonmama heeft een een zwaar ongeluk gehad en kan dus niet aanwezig zijn op de trouw van haar zoon! Heel erg!!!
Nu had ze graag gehad dat we zouden filmen!
Het mag maximum 650 euro kosten!
WIE KAN ONS HELPEN???????

Kan je ons helpen >>> monten.smets@gmail.com

Ilse
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1920


catherine
24-8-2013
 Meld misbruik5-7-2013 16:22:20

prachtige video's, wel net boven je budget:
http://noafilm.be/
(hebben wij ook)
succes met de zoektocht!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik5-7-2013 16:26:49

Ooo meid, dat is verschrikkelijk hopelijk toch niks te ergs...

Deze videograaf heeft ons tijdje geleden gecontacteerd en die zit onder de 550euro:
freddy.vandecauter@telenet.be

Ik hoop dat hij je verder kan helpen!

Succes ermee en veel beterschap voor de schoonmama

xxx



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-7-2013 16:35:45

Als je problemen hebt om een vrije videograaf te vinden, D & A in beveren doen dat ook, ik heb er mijn misboekjes laten drukken maar vind zo meteen niets van contactgegevens, was in de moretusstraat en hun gsm is 0473 88 38 99

succes xxx



Patrick

 Meld misbruik5-7-2013 16:37:08

Hallo Ilse, het lijkt me bijna onmogelijk om nu nog iemand te vinden op amper een week, je kan altijd eens navragen bij Narafi of Rits voor een student filmer (qua prijs ook voordeliger) en er zijn daar ook al ervaren jongens of meisjes bij hoor.
Misschien eens luisteren bij Stephanie Caset maar ik weet niet of ze ook huwelijken filmt.
Of anders eens googlen
Indien het u wel lukt zou het leuk zijn voor de schoonmama en ook voor jullie natuurlijk, hopelijk herstelt ze vlug.

Veel succes met de verdere planning.



CAMERAWORKS

 Meld misbruik5-7-2013 20:56:41




Ilse
13-7-2013
 Meld misbruik5-7-2013 23:11:57

Dag mensen,

niks is onmogelijk Na even rondvragen en bellen hebben we dan toch iemand gevonden! Weliswaar een student met toch al zeer goede beoordelingen qua huwelijksfilm en fotografie! Ben zo blij!!!
Schoonmama gaat ook supercontent zijn!
Voor het moment gaat het relatief goed met haar , ze had haar bekken op verschillende plaatsen gebroken, verschillende hoofdwonden,...
Ze heeft erg veel geluk gehad! Maar door haar bekken moet ze dus nog minstens 6weken volledig plat liggen!
Het feit dat ze er niet bij kan zijn maakt het natuurlijk nog een stuk ondraagelijker
daarmee willen we haar graag de film cadeau doen!

Bedankt voor de reacties!
Groetjes van bijna Mvr Monten



katrien
3-8-2013
 Meld misbruik6-7-2013 12:09:03

Wat een geluk dat je nog iemand gevonden hebt! Zo kan schoonmama er toch een beetje bij zijn!
Mag ik vragen hoe je uiteindelijk nog iemand gevonden hebt? En doet die persoon dat eventueel nog voor andere mensen? Wij willen namelijk ook een videograaf maar hebben ook niet zo een groot budget en al degene die wij tot nu toe gecontacteerd hebben zijn jammer genoeg te duur :-(



liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik11-7-2013 10:35:13

Hey Ilse, ik ben blij dat je iemand gevonden hebt die je kan helpen! Zo zal je schoonmama niks missen!! Ik hoop dat ze snel beter is! Zonde en wat een verkeerde timing!! Mag ik ook vragen of je de gegevens kan doorsturen (mail: liezeke28@hotmail.com) indien die persoon ook voor anderen kan filmen en eventueel ook wat jullie betalen? Alvast heel erg bedankt en veel succes met je grote dag! Nu is het echt niet lang meer!!! xxx




Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik14-7-2013 21:41:08

hey ilse, mij mag je ook gerust laten weten wie jullie vonden en wat jullie betaalden? wij zijn ook nog op zoek maar willen er geen kostelijke herinnering aan uitgeven
juf-anneleen@hotmail.com

ps: hopelijk werd jullie dag onvergetelijk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info