Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We zijn er klaar voor!

  4-7-2013 17:26:15
Hey,

We zijn er klaar voor!
Vandaag mijn nagels laten doen, gellish (of hoe noemen ze dat). Echt heel mooi gedaan! En het lijkt ook wel naturel, vond ik erg belangrijk!

Dus, we zijn er volledig klaar voor. IK denk echt dat de zenuwen pas morgen zullen beginnen. Morgen wel nog redelijk wat werk, maar dan vooral kuiswerk. We zijn nog maar pas (zaterdag) verhuist, en we spreken in ons nieuwe huis af met de suite. Maar het komt goed :-)

Deze week nog een afzegging gehad voor onze trouw! Echt erg! Ik zou dat niet durven. Sommige mensen hebben toch geen waarden en normen eh?!
Het is een nicht van mijn man, ze is in april bevallen van haar tweede kindje. En ze heeft via mail laten laten dat het kindje laatste tijd slecht slaapt, onrustig is en dat ze het niet wil achter laten bij anderen. En dat zij en haar vriend dus niet komen naar onze trouw.
Ik rouw er niet om, als ze kwamen, gingen ze toch niet lang gebleven zijn, dus ging niet voordelig geweest zijn voor onze forfait :D Maar 'k vind gewoon dat het om het principe gaat! Zo laat laten weten!

Nuja, bijna de helft van de nichten/neven van mijn man komen niet (ook al zijn ze uitgenodigd op het volledige avondfeest). Zo zie je wat je aan die familie hebt. Maar nog eens, ik rouw er niet om. Dat ze maar thuisblijven!

Grtjs!

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1303


Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 17:45:03

Jammer inderdaad, dat ze zo laat iets laten weten. Dat hadden ze een paar weken vroeger ook al kunnen zeggen. Ruikt naar een excuus volgens mij. Maar zoals je zelf zegt, niets van aantrekken :-)
Ik heb morgen en overmorgen vrijgezellen, ben reuzebenieuwd en tegen dat die afgelopen is, ben jij een getrouwde vrouw! Ik duim voor goed weer dit weekend! Spannend!!!
Kijk al uit naar je verslagje en de foto's!
Toi toi girl!



Ina
4-5-2024
 Meld misbruik4-7-2013 19:42:56

OOoh super veeel succes ! En het gaat mooi weer worden dus het kan geen slechte dag worden he ! Liefs



valerie
6-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 20:26:42

Hier beginnen de zenuwen ook stilaan te komen. Nog de laatste details afwerken, alles klaar leggen en dan wachten tot zaterdag. Morgen wordt er ook nog geschoten voor ons dus dat wordt toch ook nog speciaal. Ik kijk er naar uit.
Maar ook hier hebben we vandaag nog iemand gehad die annuleerde.
Ik duim alvast dat het zo'n mooi weer wordt als ze beloofd hebben...



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-7-2013 20:33:00

Go giiirl en trek je niets aan van degene die iets van je dag willen afdoen: niets verandert het topgevoel van je huwelijksdag, with or without them.



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik4-7-2013 21:08:54

Absoluut,familie..WIE JULLIE HART NIET VOLGT...RESPECTEERT...LAAT DIE MAAR THUIS BLIJVEN...zo denk ik er ook over,bij mij zijn het zelfs zussen,die m'n huwelijk saboteren,hun kinderen ,schoonkinderen,kleinknderen...ZELFS MAKEN ZE MIJN OUDERS ONGERUST...dat mijn toekomstige niet goed voor me is,waar halen ze't,we zien mekaar enorm graag,hij doet alles voor me...maakt me heeel heel gelukkig...en wie kan het beter weten dan ik?

NATHALIE TREK JE VAN JE FAMILIE NIKS AAN ,ZATERDAG WORDT JE MEVROUW....

EN'T WORDT STRALEND WEER!!!



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 21:10:21

Oooh dames hier komen de zenuwen ook!! :-)

Vandaag ook mijn nagels laten doen en nu ben ik nog de misboekjes aan het nieten en plooien!
Morgen de kerk gaan versieren met de bloemist en ook zelf nog onze huifkar versieren en dan zijn we er volledig klaar voor!
Genieten gaan we doen!! :-) En het weer zal prachtig zijn!



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 21:20:16

Hier deze week ook nog 4 afzeggingen gehad...

Geniet van jullie dag zaterdag!!!

Groetjes



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 22:25:44

Hier nog eentje voor zaterdag.maar heb toch morgen nog en drukke dag voor de boeg .en dan nog met 6kids die nog zenuwachtiger zijn. Maar wel leuk .al vast geniet ervan xxx



Ellen
6-7-2013
 Meld misbruik5-7-2013 9:22:58

Hier toch ook al wat spanning aanwezig. Nog één keer slapen!! Geniet er allemaal van :)!



Brigitte

 Meld misbruik5-7-2013 9:31:06

waar zijn de mensen hun normen en waarden ?
zou hun reactie eens willen weten als hen dit ook overkomt
maar probeer het je niet te veel aan te trekken
het is inderdaad alles behalve leuk , maar de mensen die niet komen , weten ook niet wat ze missen !
geniet er met volle teugen van
en het gaat op jullie dag schitterend weer worden
*ilse , bij ons thuis vonden ze mijn man ook niet goed genoeg , maar liefde overwint alles , we zijn ondertussen al 32 jaar heel gelukkig getrouwd en hebben 3 schatten van kinderen en een super schattig kleinkind !
dus , het is jullie keuze , en voor de rest , niks van aantrekken

groetjes



Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik5-7-2013 13:18:11

Hey Nathalie,

Hoe heb je jouw nagels laten doen? Misschien fotootje?
Ik heb ook een afspraak voor gelish volgende week, ik denk dat ik ga voor een witte rand.. redelijk naturel.
Is inderdaad niet fijn dat sommige mensen niet beseffen hoeveel tijd je erin steekt om alles in orde te krijgen en hoeveel geld dat allemaal kost, is echt onrespectvol dat ze zo laat nog durven afzeggen.
Hier ook eentje gehad nog deze week maja wat doe je eraan? De mensen die je er echt bijwil zullen wel komen en dat is uiteindelijk het voornaamste hé.

Een supermooie dag toegewenst morgen!
groetjes,
Kristel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...