Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf gezocht

  4-7-2013 1:02:50
Ik ben op zoek naar een videograaf of iemand die als hobby videoreportages maakt! De trouw is op 17augustus 2013! Eerst waren we niet van plan om te filmen maar we hebben ons bedacht! Ik zoek iets budgetvriendelijk! Hoeft niet perfect te zijn , maar wel de moeite! Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en mss iemand kent die kan helpen! Alvast bedankt!!

liesbeth
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1781


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik4-7-2013 1:48:03

Stuur gerust een mailtje met details omtrent je dag en feest naar info@discovideo.be
We proberen een scherpe prijs te realiseren.
http://www.discovideo.be/portfolio/detail/huwelijksvideo-west-vlaanderen/

grtz



Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik4-7-2013 8:59:12

http://www.jdes.be :)



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 11:57:03

Ken at gevoel. Bij ons was het ook last-minute
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor www.ikfilmje.be
Daarnet hadden wij onze afspraak met hem en het klikte onmiddellijk. Héle vriendelijke man! We hebben er een super goed gevoel bij!
X



viki
18-10-2013
 Meld misbruik4-7-2013 13:21:20

@ Eline;

Mag ik vragen wat je hiervoor betaald?

groetjes



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 14:03:19

@ Viki: ik stuurde je een berichtje...
x



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik4-7-2013 19:29:22

Wij zijn hier ook over aan het twijfelen, maar omdat we proberen een budgetvriendelijk huwelijk te hebben zal dit misschien wel afvallen. De prijzen die ik al gekregen heb waren toc redelijk duur...



liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik5-7-2013 8:53:12

De prijzen zijn idd allemaal duur! Maar een video zegt soms zoveel meer dan woorden! Aan de voorgaande dames, ik zou ook graag eens de prijs horen... Mijn emailadres is liezeke28@hotmail.com! Nog ideeën? Altijd welkom! X



CAMERAWORKS

 Meld misbruik5-7-2013 11:17:13




Jarne

 Meld misbruik7-7-2013 14:33:25

Even een algemene opmerking voor de koppeltjes, jammer dat mensen enorm veel geld betalen voor fotograaf (album nog niet meegerekend) en dat een cameraman er enkel mag zijn 'als er nog wat geld over is' en dan liefst zo goedkoop mogelijk, terwijl wij even veel werk hebben als een fotograaf; Aantal voorbereidende gesprekken, vooraf bezoeken van alle locaties, het opstellen van een draaiboek, op de huwelijksdag met 2 personen filmen (van 7u 's morgens tot 2u 's nachts), montage, geluidsmix en colorgrading, ontwerp covers, druk covers, schijfjes, verzending, benzine, etc... Er zijn enorm veel videografen die extreem laag van prijs zijn. Die personen geven zich uit als bedrijf maar hebben meestal geen verzekering, ondernemingsnummer, etc... Zo verzieken ze de markt een beetje voor de mensen die wel afhankelijk zijn van de inkomsten v/h bedrijf. En dan spreken we nog niet over de kwaliteit van de film :-) Een huwelijk kost héél veel geld, maar let op het budget dat je aan de herinneringen voor later wilt geven! :-) Want dat blijft voor altijd ... De rest is na 1 dag weg.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info