Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleur van bloemen in de kerk

  3-7-2013 21:27:29
Dag iedereen,

Hoe denken jullie over het volgende?

Ik had graag wat in de roze tinten gewerkt voor de bloemen in de zaal en kerk.. Maar onze bloemiste zegt dat in de kerk witte bloemstukken horen als je voor de eerste maal trouwt... gekleurde bloemen in de kerk worden alleen genomen als je voor de tweede keer trouwt volgens haar...

Groetjes


robin
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1092


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-7-2013 21:35:00

Dag Robin,

Als je voor een de keer trouwt gaat dit al niet voor de kerk. Dus ik zou gewoon doen wat je hart je zegt. Bij ons zullen het ook geen witte bloemen worden... En als jij nu een roze tint vooel mooier vind, vind ik dat je dat gewoon moet doen!!! Ga er voor....

Liefs Caroline



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik3-7-2013 21:36:02

Wat voor een dwaze uitleg is dat. Het is toch jou trouw dus jij kiest toch zelf welke kleuren jij wil voor je bloemen.



Eppie

 Meld misbruik3-7-2013 21:51:07

Haha, mensenlief toch, dat had ik nu nog nooit gehoord. Wij hebben ook roze bloemen, dus doe lekker je eigen goesting ;).



Liane
6-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 22:54:29

Zou inderdaad ook niet weten of je nog vaak in de kerk terecht kan voor een tweede huwelijk... Gewoon roze bloemen kiezen. Kate en William hadden (erg groene) bomen in hun kathedraal staan en iedereen vond dat fantastisch :)...



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 23:10:54

Wij doen ook ons goesting ze... heb die uitleg trouwens nog nooit gehoord.
Gewoon je zin doen! Jouw dag, jouw keuze! Je betaalt die bloemist om te doen wat jij vraagt uiteindelijk he :-)



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik4-7-2013 9:38:12

2de huwelijken kunnen zeker in een kerk, al zal het dan de eerste keer voor de kerk zijn. Wanneer iemand vroeger al eens voor de wet getrouwd is kan die nog altijd voor de kerk trouwen in een nieuwe relatie.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 13:32:32

Wat Cecile zegt klopt volledig. Niet alle pastoors willen dat doen, maar het kan wel. Dan wel zonder hostie en wijn en zo. Ze noemen dat dan 'een gebedsdienst' ipv 'een eucharistie'. Een vriend van mijn papa is zo voor de tweede keer getrouwd.



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik4-7-2013 13:51:45

Zeeeg, doe uw goesting eens :-)
Als jij roze tinten wil, dan worden het roze tinten.
Het is jullie dag ! En hierboven gaat er heus niemand boos worden om de kleur van bloemen in de kerk...



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik4-7-2013 19:31:20

Ik zou gewoon gaan voor wat je zelf mooi vind en wat jij wilt op je bruiloft. Het is jouw dag en wat andere mensen denken of zeggen maakt niet uit. Ik zou gaan voor wit met lila gecombineerde bloemen vermits ik lila als themakleur wil


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...