Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van een prachtige droomdag !

  3-7-2013 21:05:17
Dag iedereen,

29-06-2013 was onze droomdag! Vandaar een "kort" verslagje :)

De vrijdagavond voor het huwelijk hebben we apart geslapen om de traditie in ere te houden. Ik was redelijk ontspannen omdat ik dacht dat alles wel geregeld was en het dus allemaal vlotjes zou lopen. Ik had nog geen 10 minuten voordien nog met onze fotografe gebeld om nog eens te checken dat ze er om 9u zou zijn, krijg ik dus later een bericht dat ze geen vervoer had... !! Ik begon toch wat te panikeren, en gevraagd aan mijn zus om het verder op te lossen aangezien het een vriendin van haar is, en het al 22u was terwijl ik vroeg in mijn bed moest. Uiteindelijk kreeg ik om 22u30 een bericht dat haar broer haar ging brengen. En zo kon ik toch nog rustig in slaap vallen... dacht ik... Ik heb uiteindelijk elk uur van de nacht gezien dus verschrikkelijk geslapen.

Om 6u30 ben ik opgestaan, en ik voelde de zenuwen al meteen! Toen ik naar het raam liep, zag ik ook nog eens dat het grijs was en dat alles er nog redelijk nat bij lag. Ik liet het niet aan mijn hart komen en ben toch vrij optimistisch opgestaan in de hoop dat het zou opklaren zoals ze gezegd hadden.

Om 7u30 naar de kapper, samen met mijn mama die haar haar eerst liet doen. Ik kreeg ondertussen een boekje in mijn handen gestopt van een lief dametje die mij nog veel succes wenste, en het was toen ik de pagina's bladerde dat ik merkte dat ik nog steeds trilde en heel nerveus was. Om 8u was het aan mij, en ik was tevreden met het resultaat. :) Tegen 8u40 was ik terug thuis en om 8u45 stond Emmy er al om mijn make-up te doen. Tegen 9u20 was ik zo goed als klaar met de make-up.

Daarna nog wat broodjes gesmeerd en gewacht op mijn getuige die langskwam om 10u met mijn sluier en om mij in mijn kleed te helpen hijsen.
Ondertussen waren mijn mama en zus ook reeds geschminkt en heb ik hen wat moeten opjagen om ervoor te zorgen dat ze ook op tijd in hun kleedjes zaten, want zij waren nerveuzer dan mij en het begon een kiekenkot van jewelste te worden.

Terwijl ik mij boven in mijn kleed schoot, kwamen ceremoniemeester en de eerste suitegasten al aan. Het werd nog een gevecht met de knoopjes op de rug want geen enkele van mijn assistentes (mama-getuige en haar vriendin) slaagde erin om rustig te blijven en waren elkaar en mij aan het opjagen :)) Best wel grappig (achteraf gezien).
Eens ik mijn kleed aanhad, begon mijn hart te bonken. Ik kon niet geloven dat het al zover was ! Mijn getuige heeft mij dan nog geholpen bij het aantrekken van schoenen, insteken van oorringen en aandoen van kettingkje en armband en zo was ik snel klaar om naar beneden te gaan.

Beneden stond iedereen al klaar en mijn pa begon meteen te wenen toen hij mij in mijn kleed zag staan, alsook mijn beide oma's. Ontroerend!

Daarna was het 11u en werd iedereen door de ceremoniemeester naar buiten begeleid terwijl ik binnen in de living op mijn benen stond te trillen. Hét moment was aangebroken, mijn verloofde ging aanbellen! De bel ging, ik deed de deur open en daar stond hij dan, zo knap als maar kon met meteen de traantjes die opwelden bij hem en daarna ook bij mij terwijl hij al snikkend zei hoe mooi hij mij vond. Wij (familie en vrienden) hadden hem namelijk wijsgemaakt dat ik een fuchsia kleed had, en hij was er na een tijdje volledig ingetrapt. Maar hij vond het (witte) kleed prachtig!

Even een aperitiefje met de familie, daarna snel op fotoshoot in het bos. Het was jammergenoeg nog wat nat, maar het viel al bij al mee en het was droog. Na 5 minuten foto's nemen stond mijn liefste zijn voetafdruk jammergenoeg al op mijn kleed, maar gelukkig kregen we dat er afgepoetst! :) De fotoshoot verliep in het begin wat stroefjes, en net toen het los begon te lopen, begon het te regenen! We moesten dus wel stoppen maar hadden toch de meeste foto's al genomen.

Terug thuis een lichte lunch en daarna was het tijd om met de limo's naar de kerk te rijden. De meest zenuwslopende rit van mijn leven... Zoveel volk aan de kerk, en je zag de eerste limo koppel per koppel uitstappen tot het uiteindelijk aan ik en mijn papa was. Mijn pa liep al onder van het zweet en ik werd er ook niet rustiger op!
Ik hoorde Christina Perri - a thousand years op de piano beginnen en toen de zangeres de eerste noten zong, konden we beginnen aan onze tocht tot aan het altaar, de gevreesde tocht want ik had er nachten van wakker gelegen! Uiteindelijk heb ik er zooo hard van genoten! Ik kon mijn tranen redelijk bedwingen maar toen nichten en tantes met grote ogen naar mij keken en een traantje lieten rollen was ik ook vertrokken, en dat terwijl mijn ventje aan het altaar zooo zijn best deed om niet te huilen. Het werd een prachtige viering, met ontroerende en grappige momenten.

Toen ik binnenstapte in de kerk zat het maar halfvol, maar toen ik mij halverwege de misviering omdraaide, zat de middenbeuk redelijk vol. Het maakte mij zo emotioneel om alle mensen te zien die speciaal voor ons waren langsgekomen! Ook bij het buitenkomen was het applaus en het gejuich super om te horen!

Daarna met onze getuiges in de limo naar de feestzaal, al lachend en zingend, heerlijk gewoon! Om 17u30 begon onze receptie, die we gelukkig buiten konden houden aangezien het zonnetje scheen en het zalig warm was buiten. Toen we tegen 19u allemaal aan tafel zaten, besloot mijn liefje om een mooie speech te houden waarin hij iedereen bedankte en de nodige grapjes maakte en ten slotte nog een liefdesverklaring af te steken wat mij en ook mijn ouders de tranen in de ogen gaf!
Het eten was overheerlijk, althans zo zeiden de mensen toch, want ik kreeg geen hap erdoor van alle emoties van die dag. De taart werd aangesneden, de getuiges speechten en toonden een mooie powerpoint van wij twee als klein mannen tot op vandaag, de lac de connemara werd gespeeld en daarna was het tijd voor onze openingsdans (Do - Have I told you lately).
Mijn papa was ontroostbaar tijdens onze openingsdans en ook tijdens mijn dans met hem was hij niet te stoppen.

Daarna brak het feest los tot 5u 's ochtends en het was écht super! Iedereen is op de dansvloer komen staan en sommige zijn er niet af geweest! Nu de teller op +4 dagen staat horen we nog altijd langs alle kanten complimenten over ons perfecte trouwfeest.

Op volgende link kunnen jullie de eerste foto's van familie en vrienden terugvinden. :)
De foto's van de fotografe volgen nog!

Special thanks to:
- Couture Robel (Roeselare): voor de aangename en perfecte service bij het passen van mijn bruidsjurk
- Westlimousine: voor het verhuren van de limousines en de goede dienstverlening!
- onze ceremoniemeester Pieter Cloet: sympathieke kerel die onze stress volledig uit handen nam en alles feilloos in goede banen leidde!
- Salons Caipirinha: 1 woord: perfectie! Perfecte service, overheerlijk eten en heel sympathieke mensen!
- Studio Happy Music (Dierk): beste huwelijksfeest-DJ ooit gehoord, veel complimentjes over gekregen en iedereen is van zijn stoel gekomen om te dansen tot in de vroege uurtjes!
- M O O I by Emmy (Roeselare): make-up die de ganse dag bleef zitten en die mij er stralend deed uitzien. Heel sympathieke en toffe dame!
- Kapsalon Chantal (Moorslede): voor het mooie bruidskapsel en voor het luisteren naar al mijn wensen en verlangens ! :)
- Jozefien De Feyter (zangeres): de stem waar alle mensen kippenvel van kregen tijdens de misviering! Prachtig gewoon!

- alle mensen op dit forum: voor het geven van de beste tips, steun en peptalk wanneer ik het nodig had ! Ik zal dit forum missen ! :)

Lies
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 2459


Lies
29-6-2013
 Meld misbruik3-7-2013 21:06:23

Oei... verslag is precies wel heeeel lang geworden ! Mijn excuses :)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik3-7-2013 21:13:37

Hey Lies, een super verslag, hele mooie foto's en je stond echt beeldig in jou kleed.
Super gewoon op alles..
Een super huwelijk gewenst van mij ;-).
XXX



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 21:27:34

Heel mooi, en danjewel!!!!!!!
hihi, heb men toekomstige ook een andere kleur van kleed wijs gemaakt



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-7-2013 21:33:53

lang misschien, maar keeeiiiileuk om te lezen :D

en hoe schattig dat je papa zo emotioneel was, zeg hihi

dankjewel om te delen... en proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik3-7-2013 21:45:46

Leuk verslagje! Ook al mooie fotootjes. Dikke proficiat!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-7-2013 21:56:04

Mooie verslagje Lies. Alle verslagje pakt maar verslag!!! Het viel niet op dat het zolang was. Was leuk om te lezen. Ook super mooie foto's. Jullie straalde. En een mooi kleed!!!!
Liefs Caroline



Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik3-7-2013 22:11:36

Mooie foto's!!!
ik ben ook naar Robel geweest en tot nu toe heel tevreden van de service :-)



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik3-7-2013 22:14:11

Heel mooi! Grappig...ik herken een oud klasgenoot van mij op de foto's!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 22:16:12

Een heerlijk verslag, precies of ik erbij was! Mijn handen trillen nu al als ik er aan denk dat ik mijn make up zelf ga doen. Hoop dat ik dus niet zo zenuwachtig ga zijn... Je staat prachtig met je kleed en sluier. Vond je hem zwaar om lang in je haar te hebben?
Een dikke proficiat en nog een lang en gelukkig leven!



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik3-7-2013 22:34:09

Supermooie foto's zelfs al zijn ze nog nit eens van de fotograaf!! Je zag er heel gelukkig uit en je look was mooi 'naturel'!Proficiat!:)



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik3-7-2013 23:29:58

Mooi veslagje. Leuk om te lezen! Je staat zeer mooi met je kleed Nog proficiat en nu kan het getrouwde leven beginnen



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 7:41:59

Mooie verslag en foto's jullie hebben er echt van genoten xxx



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik4-7-2013 8:46:23

Leuk verslag & prachtige plaatjes! Proficiat



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik4-7-2013 18:13:05

Dank je wel iedereen !! :)
We zijn nog steeds aan het nagenieten!

@ Maartje, nu ben ik wel benieuwd wie je herkende op mijn foto's! :)

@ Bea, de sluier viel zeker goed mee qua gewicht. Ik vond het gewoon zo leuk om een sluier te hebben dat ik mij er zeker niet aan gestoord heb. Bij de start van het diner heb ik hem wel uitgedaan en dan voelde ik wel een verschil hehe :) En toch vond ik het jammer om hem uit te doen, ik had hem nog de hele avond kunnen dragen!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-7-2013 20:27:32

Lies, ik keek uit naar je verslag en foto's! Zalig verslag om te lezen, stralend koppel op de foto's en ik vond het geheel van je kleed met sluier en kapsel tiptop knap. Dikke proficiat!!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik5-7-2013 12:23:50

Hey Lies,
Een dikke proficiat! Je zag er super mooi uit.
Geniet er nog van een veel geluk samen!
Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-7-2013 8:49:51

Oei, ik zie maar 1 foto, maar is wel een mooie!
Het leek mij een emotionele maar prachtige dag!
De papa's...het doet toch wat met hen als dochterlief trouwt é...schattig!
Geniet nog lang na en vooral dikke proficiat!!!

groetjes
Sandra



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik9-7-2013 19:33:21

Bedankt voor alle gelukwensen iedereen!

Hey Sandra,

Ja ik heb intussen mijn album niet meer op "openbaar" gezet :)
Zal het even terug op openbaar zetten voor een twee-tal daagjes.

Maar sowieso komen de fotografe haar foto's er ook nog op, maar die hebben we nog niet.

Groetjes,
Lies



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik30-11-2013 7:10:29

Hey Lies,
Ik zocht hier naar een post over fuchsia dassen en kwam zo terugbop deze post terecht. Had niet gezien dat je nog gereageerd had.
Ikherkende Liem :-) we hebben in Roosdaal (IMI) in dezelfde klas gezeten.
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info