Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nog vragen feestzaal?

  3-7-2013 11:04:14
Met maar 50 dagen op de teller, hebben we vandaag nog een afspraak met onze feestzaal. We hebben al enkele dingen genoteerd dat we nog moeten vragen; namelijk of de menu vastligt, hoeveel is de huur voor het djmateriaal, de tafelschikking,...

Iemand nog ideetjes?
Ik wil echt niets vergeten!


Bedankt!

Lieselot
23-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 985


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-7-2013 11:38:03

als je een DJ van de zaal hebt: wanneer je met hem een afspraak kan hebben / liedjes voor zaalintrede, voor de taart, enz... vastleggen
of er een aparte ruimte of kluis voorzien is voor jullie ontvangen envelopjes, waar ze een tafel kunnen voorzien voor jullie bedankjes als jullie die hebben (of voor jullie gastenboek), indien jullie foto's laten nemen op het feest en er een aparte plaats voorzien moet worden (vb. zo'n photobooth): waar dit kan, de versiering van de zaal, enz...

da's het enige dat me nu te binnen schiet :-)



Lieselot
23-8-2013
 Meld misbruik3-7-2013 13:28:11

Bedankt Nadia!

Dat zijn al enkele dingen waar ik niet aan gedacht had!





Kim
4-10-2014
 Meld misbruik3-7-2013 15:27:12

Ik zou ook vragen hoe het zit met de versiering van de zaal en de tafels.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 15:29:51

Vanaf wanneer kan je je versiering/ menu's/ etc. brengen?
Is er een afgesloten ruimte waar fotograaf/ videograaf spullen veilig kunnen achterlaten?
Mag je rookmachines/ bellenblazers/... gebruiken?
Moet je zelf servetten/ deco voorzien?
Vanaf wanneer mag de DJ zijn spullen komen klaarzetten?
Wanneer moet de zaal opgeruimd zijn (sommige willen dat de avond zelf, andere mag je de dag erna je gerief ophalen)?
Of je de bruidstaart + topper zelf moet voorzien of dat hun keuken daar voor zorgt?
Of de DJ met een db begrenzer moet werken?
Is er een projector + scherm (evt. voor sketches van vrienden/ familie)?
Of je de menu op voorhand kan proeven?
Of ze kaartjes met wegbeschrijving hebben?
...



karina
14-2-2014
 Meld misbruik3-11-2013 21:11:56

bedankt voor de tips


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...