Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 10 dagen!!!

  2-7-2013 18:57:36
Hey medebruidjes, Hoe is het met de stress bij jullie? Bij mij hebben er nog een paar niet bevestigd voor de receptie en voor de feest heeft er vandaag nog iemand afgehaakt, om iets van te krijgen.. Ik hoop dat het nu stopt zodat we alles goed kunnen beginnen plannen. We hadden een bevestiging gevraagd voor 15juni.. Groetjes

Kristel
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1107


pinki
13-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 19:14:41

hey kristel hier is de spanning ook te snijden nog 10 dagen spannend he die laatste dagen voor de grote dag!!!
ja ik ken dat gevoel dat sommige mensen ook plots afzeggen echt niet leuk
maar vergeet er zeker niet zelf van te genieten van jullie top dag veel succes peggy



Brigitte

 Meld misbruik2-7-2013 20:01:04

bij ons is het ook een beetje zo ,
binnen 4 weekjes trouwt onze dochter
moesten ten laatste bevestigen op 29 juni ( hebben 6 weken tijd gehad )
en dan nog heb ik zeker 20 personen moeten op bellen om te vragen of ze nu komen ja of nee .
De meesten kwamen niet en waren dan nog verontwaardigd dat je hen er over aanspreekt ( van je eigen familie dan nog wel )
Waar zit toch het fatsoen van de mensen tegenwoordig .
voor hen is het toch een kleine moeite om even op tijd te laten weten of je komt of niet , ik denk niet dat de mensen willen beseffen hoe lang je met de voorbereidingen van een huwelijk bezig bent , en wat een groot prijskaartje er aan vast hangt
als je ze nu zelf niet had gecontacteerd had je voor deze mensen mee besteld voor eten en drankenforfait , ze zouden dan niet gekomen zijn , maar wij zouden wel alles moeten betaald hebben , want besteld is besteld
ik kan me daar zo in opwinden hé .
maar weet je ..... de mensen die niet komen , die weten niet wat ze missen !
dus ......genieten maar , zou ik zeggen !



Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 22:05:39

Inderdaad Brigitte, dat heb ik ook gehad, over die fase ben ik alweer heen.. Op die moment erg teleurgesteld in bepaalde mensen dat ze niet gewoon kunnen bellen of mailen maja ik laat het niet (meer) aan m'n hart komen. Er zijn zoveel andere mensen die wel moeite doen voor ons en er met veel plezier willen bijzijn die dag. Vooral denken aan de positieve dingen want anders is het inderdaad frustrerend en stresserend!



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 22:59:46

hoi Kristel, ik herken je gevoel.
bij ons ook nog 10 dagen, en vandaag nog naar een paar mensen moeten smsen of ze nu kwamen of niet, hun antwoord bleef altijd vaag en vandaag was dat een nee ...
dat wisten ze al van in het begin kunnen ze dat dan niet van in het begin zeggen!

Kan me daar ook zo druk in maken, gisteren nog besproken met aanstaande.
Ik had altijd een groot feest voor ogen, en uiteindelijk hebben we maar een feestje van 20 volwassen met het eten en totaal van 76 voor het dansfeest en desserten buffet. (gestart met rond de 100 man). Hij beziet dit anders en zegt, zij die we er echt bij willen hebben zijn er! en die andere hebben ongelijk en is alleen maar goed voor onze verbouwingen want nu is het goedkoper voor ons! en het feest blijft eens zo plezant, en eigenlijk heeft ie wel gelijk als je de afzeglijst bekijkt!

We hebben een super vrijgezellen gehad, met een super bende vrienden, en die komen allemaal, en daar bij onze dichtste familie, dus ... kijk ... als ik dit zo schrijf en lees, ben ik wel gelukkig met mijn gastenlijstje!

Enneuh ... de zon zal ook van de party zijn, dus wat willen we nog meer

Moet je nog veel regelen? Wij zijn eigenlijk rond, op kleine details na.

Kelly
x




Kristel
13-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 19:01:39

Hey Kelly, Dinsdag naar de feestzaal voor de laatste dingen te regelen, onze openingsdans inoefenen, speech opstellen, laatste dingen met iedereen bespreken, naar overal bellen enz.. Oefenen met de bruidsjongen.. Meeste is wel in orde. Heb gisteren ook nog cadeautjes besteld voor de getuigen en jarige zus die s' nachts verjaart. Groetjes, Kristel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...