Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

8 juni, onze mooiste dag

  2-7-2013 14:59:59
Hallo iedereen!

Ondertussen zijn we 24 dagen getrouwd en omdat ik het altijd zo leuk vond om andere verslagjes te lezen, zal ik er zelf ook eentje maken :)

We hadden heel veel geluk met het weer want we stonden op 8 juni op onder een stralend zonnetje! Mijn vriend was gewoon bij mij in ons huisje blijven slapen en vertrok rond 8u naar de kapper. Hij ging zich dan omkleden bij zijn ouders waarna ze mij kwamen halen met de limousine.

Om 8u is Tineke van Timari begonnen met mijn haar te doen. Ik was al heel tevreden over het proefkapsel en de make-up en het was die dag even mooi. Ondertussen was de fotograaf al gearriveerd om enkele mooie foto's te maken van het klaarmaken. Daarna was het dan eindelijk tijd om mijn kleed aan te doen, het moment waar ik zo naar had uitgekeken! Het plaatje klopte gewoon helemaal!
Ik was net klaar toen de suite arriveerde en toen was het met veel kriebels afwachten tot de limousine zou arriveren met mijn ventje.
Het was één van de mooiste momenten van de dag om de deur open te doen en hem daar te zien staan in z'n prachtig kostuum! Hij zag er geweldig uit! Hij had mijn bruidsboeket bij dat mijn mama had zelf had gemaakt en het was prachtig!

Daarna vertrokken we naar het stadhuis waar iedereen ons opwachtte. Als verrassing voor de familie stond mijn neef er klaar met zijn trompet en enkele vrienden om ons te begeleiden tijdens het binnenkomen en buitengaan.

Rond de middag was dan de viering voorzien in de feestzaal. We hadden hiervoor het Huis van de mens ingeschakeld. De viering was heel persoonlijk en iedereen vond het prachtig. De geloften waren een heel emotioneel moment en ik denk dat iedereen wel een traantje heeft weggepinkt.

's Middags hadden wij een caraibische barbecue voorzien en het was heerlijk! Er volgde ook nog een lekker dessertenbuffet waarna wij vertrokken voor de fotoshoot. We zijn foto's gaan maken op de Oudsberg en bij de Wouterbron in Opglabbeek. Het zijn echt prachtige foto's geworden!

Om 20u was het dan tijd om de gasten voor het avondfeest te ontvangen. We hadden frietjes voorzien voor iedereen en om middernacht nog een lekkere ijstaart. Jammer genoeg moesten we hier wel snel mee zijn door de warmte maar ze was toch nog heel lekker! Voor de openingsdans hadden wij een Rumba ingeoefend op When you say nothing at all van Ronan Keating. Het was een grote verrassing en iedereen was heel enthousiast!

Rond 4u lagen we moe maar voldaan in ons eigen bedje. Het was echt de mooiste dag van ons leven maar het was zo snel om! Dus het is waar wat ze zeggen: GENIET ervan!

Nog enkele bedankjes:
* Tineke van Timari Hair&Nail studio voor het prachtige kapsel, de mooie make-up en nagels.
* Kristof van Ezophoto voor de geweldige foto's.
* Limo Ceja voor de prachtige limousine.
* 't Barbeknoeierke uit Bree voor de lekkere barbecue.
* All Snacks uit Tessenderlo voor de heerlijke frietjes.
* Tievishoeve uit Opglabbeek voor de mooie en lekkere ijstaart.
* Noortje van het Huis van de Mens voor de prachtige viering.
* Discobar D&D voor de ambiance.

Foto's kan je bekijken op de facebookpagina van onze fotograaf: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.583805358330383.1073741845.196447500399506&type=1

Groetjes
Kim

Kim
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1982


Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik2-7-2013 15:14:57

Leuk! Dikke proficiat! Hoe zit dat met die roze wolk. Ik zit er nog op, ik vraag me af hoe lang dat zal duren. Heerlijk!



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik2-7-2013 16:12:56

Mooie foto's. Proficiat! Heel speciaal kleed :)



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 17:22:49

Heel speciaal, maar het plaatje klopte!!! Wauw.
Van harte PROFICIAT en geniet nu maar van jouw man
xxx



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 17:56:13

heel mooi enne knap werk van uw mama, super boeket!!!!



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik2-7-2013 18:05:03

Prachtige foto's van een prachtige dag een unieke bruid! Nog veel succes samen! xx



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik2-7-2013 19:13:32

moooi! proficiat!!!!
en inderdaad, 't barbeknoeierke... niks dan goede ervaringen ermee!! is inderdaad een echte aanrader!

geniet nog lekker na en bedankt om dit met ons te delen!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-7-2013 20:57:47

Proficiat!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-7-2013 8:44:42

Wauw Kim, je stond super met je jurk!!!
En het kostuum van je man paste er perfect bij, mooie das ook!
Mooie foto's van jullie 2, mooie belichting...echt prachtig!!
Geniet nog lang na en bedankt voor je leuke verslag!

groetjes
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info