Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ines bouwen juwelen

  1-7-2013 22:04:55
Hallo iedereen! Iemand van jullie ervaring met juweelontwerpster Ines Bouwen?


Kristof
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1804


Debby
31-12-2019
 Meld misbruik1-7-2013 22:39:59

Bij ons ging het tussen ines b en wim Meeuwsen in Antwerpen... Toen ik ines haar site bezocht dacht ik dat vind ik mooi en dat en dat en dat,... Maar toen ik in haar winkel te lier was vond ik daar helemaal niets in dat genre dus ik was beetje teleurgesteld. Mss was het een momentopname of niet dat weet ik niet maar zijn uiteindelijk toch voor de andere gegaan. Maar smaken verschillen dus als je niet te ver woont gewoon even gaan kijken.



Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 23:16:07

Onze ringen zijn een ontwerp van Ines B. We zijn nog steeds tevreden met de keuze. We bezochten ook haar winkel in Gent, maar ons favoriete ontwerp hadden ze daar niet en hebben we dan ook bij andere juwelier aangekocht.



Brigitte

 Meld misbruik2-7-2013 7:36:20

ik zou dan gaan voor wim meeuwsen
wij zijn ook naar de winkel van ines b. voor de ringen van onze dochter
had hetzelfde gevoel als debby
in haar winkel was het inderdaad niet zoveel keuze en geen wauw gevoel
vind beide trouwens enorm duur
wij zijn gegaan voor mika
zij werkt vooral met eigen creatie's , zijn 2 super toffe meiden , en vooral ....
de ringen zijn prachtig ! en heel wat goedkoper dan ines b. en wim m .
voor dezelfde stijl

groetjes



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 10:15:11

Wij hebben de onze bij Ines Bouwen besteld in Lier. Intussen is de winkel in Gent op de Brabantdam ook open (wel een pak dichterbij :d). Wij zijn supertevreden!
Haar papa (ook juwelier) heeft de bestelling opgenomen. De ringen waren niet 100% ons idee (voor mijn prottie was hij iets te frivool), en wij hebben net zolang met hem aan tafel gezeten, ideetjes overlegd om de ringen aan te passen, tot het 100% ONS was. Die mens was suuuuuuuuuuuper geduldig. We zijn vorige week gaan passen en de mijne, hoewel hij de zelfde maat heeft als mijn verlovingsring maar ander model, was ietsje te groot, ze gaan er nu een halve maat afpietsen en dan volgende week zouden ze klaar zijn. Ze hebben met ons ook nog eens overlopen of we nog steeds dezelfde gravure wilden, of er geen fouten in stonden, de steentjes, ... Heel vriendelijk en geduldig. Ik kijk er naar uit om ze op te halen en vooral ze te dragen! :)
Ze hebben dus misschien niet zo heel veel in de vitrine liggen, maar je kan gerust binnen stappen met jouw idee en ze kan het zeker wel realiseren hoor.
Mika ben ik ook heel tevreden van, maar da's vooral zilver. Bij Ines B. hebben we 'champagnekleurige' ringen gekocht. Voor goud vind ik mezelf te jong en al mijn andere juwelen zijn zilver, een trouwring is toch specialer, dus mocht voor mij wat 'opvallen' tgov mijn andere juwelen.



Brigitte

 Meld misbruik2-7-2013 20:12:04

"mika" werkt veel met zilver , maar als de vraag gesteld wordt voor gouden juwelen is dit geen probleem .
ik denk dat het vooral belangrijk is als je u eigen ontwerp ( eventueel met gezamelijke ideeen van jullie en de ontwerper(ster) kan laten ontwerpen
en daar is " mika" een echte kei in
ja sorry , ben echte fan van hen

groetjes



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik3-7-2013 0:16:56




Jessie
12-10-2013
 Meld misbruik3-7-2013 14:10:52

Onze ringen zijn besteld bij Ines B. in Lier. Wij zijn hier zeer tevreden over. Dat de keuze beperkter was vonden wij net een pluspunt. Veel makkelijker om te kiezen! En inderdaad heel vriendelijke en geduldige mensen. Wij kiezen voor (wit)gouden ringen. Zilver is veel minder duurzaam, hier komen snel putjes en krassen in.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...