Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juwelen en haarassecoires wel of niet

  1-7-2013 12:46:40
Ik twijfel nog steeds of ik juwelen zou dragen of niet.
Idem probleem met mijn haar...tiara of curlies...wel of niet

Mijn jurk is eenvoudig...geen blingbling en met bandje over 1 schouder



Peggy
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1317


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik1-7-2013 14:05:24

hangt er natuurlijk vanaf hoe je zelf in elkaar zit: als je er niet van houdt: niet doen... anders zou ik het precies wel doen, omdat het allemaal misschien als 'te eenvoudig' kan worden ervaren... hou het gehele plaatje altijd in je achterhoofd en vooral: kijk of je jezelf er wel goed bij voelt zo!



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik1-7-2013 14:39:18

oorringen draag ik dagelijks en een ketting als ik weg ga.
mijn zus vind: eenvoud siert, terwijl mijn schoonzus zegt dat als de jurk eenvoudig is de juwelen wel iets mogen hebben dat wat afsteekt...




Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik1-7-2013 15:51:28

't is dat eh - veel hangt af van je persoonlijke smaak!
de één zal zeggen dat het zonder mooier was, de ander zal met mooier vinden... kijk waar je jezelf het beste mee voelt! als het wel wat meer mag hebben, zou ik het wel doen! maar als jij het gevoel hebt dat het zo wel ok is, zou ik het laten :-) (duidelijke hulp van mij eh, zeg... haha)



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik1-7-2013 15:55:58

Ik zou zeggen: probeer het eens! Ik had er eerst ook geen gedacht van. Ik draag altijd oorbellen, maar zelden een ketting. Toen ik mijn kleed onlangs mocht gaan passen, heb ik gewoon een kettinkje en oorbelletjes gepast, en die maakten mijn jurk echt af.

De verkoopster kwam dan bv nog aanzetten met een sluier, maar dan paste écht niet bij mij, dus die heb ik dan ook niet genomen. Voor mijn kapsel heb ik een tiara gekozen, of eigenlijk meer een diadeem. Deels omdat dat toch zo'n beetje een meisjesdroom is :) maar ook omdat het mooi bij mijn kleed paste.

Volgens mijn mama en schoonzus straal ik in mijn hele outfit, ik zie er prachtig uit zonder dat het "teveel" wordt. Dat was ook mijn bedoeling: simpel, naturel, maar wel een bruid natuurlijk. ;)

Dus ik zou aanraden om alles eens te proberen, dan heb je er wel beter een zicht op.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...