Terug naar overzicht
Ik zou de jurk toch laten einigen. Ga op voorhand naar de droogkuis en bespreek de voorwaarden, zodat hij op tijd klaar is.Veel succesPeggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
ja ik zou de jurk ook laten reinigen MAAR let goed op waar ...ik heb hier op het forum al heel wat dinges gelezen van verknoeide jurken. Er zijn zeker al topics over goede droogkuisen geweest, kijk daar anders eens naar. Ik zou het zeker niet zomaar in de droogkuis achter de hoek laten doen, of vraag anders eens in de winkel waar je de jurk gekocht hebt of ze geen goed adresje wetenveel succes ermeegroetjesChristel
Ik zou de jurk niet sowieso laten reinigen.Mijn jurk was echt helemaal niet zo vuil, omdat we een droge dag hadden. Dat kan evengoed bij jou ook zo zijn.Als hij niet al te vuil is, zou ik het zo doen hoor. Tenslotte kost het toch geen 10€ om een jurk te laten reinigen he!groetjesKatrien59 dagen getrouwd
hey wij hadden ook een droge dag maar hij was echt wel heel vuil ik ging hem niet meer aan kunnen doen.ik zou hem toch laten reinigen maar vraag eerst eens hoelang dat duurd want de mijne was lang weg hoor.grtjs
Hey,mijn jurk was synthetisch, zoals vele trouwjurken, en ik zou die toch niet meer aangedaan hebben hoor! Een hele dag rondlopen en dan nog eens een ganse nacht dansen... Je kan je voorstellen dat de jurk niet fris meer is.Ik heb ze gewoon laten reinigen achter de hoek en dat is heel goed gegaan. Ze is weer zo goed als nieuw!Maar in de winkel zeiden ze wel dat het iets langer duurt dan gewone kledij. Toch op voorhand vragen dus.Groetjes,Lieve
Als je op 6juli geen feest doet, zou dat lukken, maar aangezien je hier ook alles erop en eraan doet, gaat dat niet lukken denk ik. Ik heb mijn kleed ook twee keer aangehad, maar de eerste keer alleen maar twee uurtjes. Toen was hij nog zo wit als daarvoor. Maar de dag na het feest, amaai. Hij was eerder zwart dan wit, ook al was het een droge dag.Misschien rondzoeken naar goede droogkuis?Die van mij was op twee dagen proper, en hij was niet stuk...
Hey,Ik heb mijn jurk ook laten reiningen, en het heeft bij mij wel langer dan een week geduurd.Op de rok was er niet alles uit, en ze hebben toen gevraagd of ze deze mochten wassen. Wat ze dan ook hebben gedaan en alles was er uit. Het was vooral de rand die nog vuil was.Groetjes,Christine
Hallo,Bij zeiden ze dat ik op 2 weken moest rekenen uiteindelijk was het kleed in diezelfde week al in de etalage. Bij ons worden de trouwjurken van voor in de winkel gehangen en ik heb 62 Euro betaald en het is nog steeds prachtig.Ik weet niet waar je woont als het in de buurt is dan raad ik je het volgende aan : in Maasmechelen op de Pauwengraaf.Veel succesTizianaReeds 53 dagen gehuwd
Het hangt er ook een beetje van af wat voor model je jurk heeft. Als je een stuk hebt dat over de grond sleept raad ik je aan het te laten reinigen want het wordt vuil, heel vuil. En OOK op een droge dag. Wij hadden schitterend weer maar na de kerk was mijn jurk vanonder al heel vuil, en zeker na de foto's - na een halve stad doorgestoken te hebben. Maar het is zeker niet goedkoop - hangt af van aantal laagjes en welke stof enz.