Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech vs feestreglement

  1-7-2013 8:42:26
Ppppfff, een speech schrijven, hoe begin je eraan? en wat moet er allemaal instaan?
Kunnen we deze combineren met een feestreglement ...

Wie wil ons helpen, en ev. zijn speech / feestreglement doorsturen?

Bedankt lieve mensen!

Veel liefs,
Kelly

PS: voor de bruidjes van 13.07 - nog 11 dagen woehoe

Kelly
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1778


Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 9:03:52

The final countdown (turururu turututuut :d)!
Een speech hebben we helaas nog niet (wij zijn zo geen schrijverstalenten helaas :d), een feestreglement hebben wij op Internet gevonden. Zijn meestal allemaal dezelfde.
Ik zou in een speech zeker de aanwezigen bedanken, evt. vermelden of er "extra's zijn" waar de mensen tussen de gangen door kunnen van genieten (photobooth, babbelbox, gastenboek, sketches -als je daar weet van hebt-),
Wij gaan waarschijnlijk een combinatie speech - reglement doen, om het wat ludiek te houden, toch een deftige tekst te hebben en de stress van het schrijven wat te verminderen :-)
Als jullie aan de feesttafel zitten, zitten wij mijn laatste vrijgezellen verjaardag te vieren met de familie, zal een extra glaasje drinken op jullie geluk! Proficiat alvast en geniet van de laatste dagen!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 12:08:01

Hey Kelly, ja whoohoow, nu kort het zeker snel af! Gelukkig want nu ben ik het aftellen wel beu!!!!!
Dit weekend heb ik de speech voor men hubbie geschreven, hij wilde het niet te lang...
Toch omdat ik vind dat er een persoonlijke touch in moet staan, heb ik hem trefwoorden laten noteren (wat hij zeker wilde zeggen) en dan heb ik er een samenhangende tekst van gemaakt.
Dus als je wil, je hebt men mailadres, vertel wat erin moet en ik zal iets voor je uitwerken (vermeld ook even hoelang je het ongeveer wil laten duren)



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 14:27:20

Whaaaa ik lees maa want ik zoek ook nog altijd iets!! Moeilijk moeilijk!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-7-2013 17:55:24

Hey Kelly,
mijn ventje wil de speech doen, hij is geen grootprater dus ik wacht ff af hihihi.
Wellicht mag ik het woord voeren ;-). lol. Ze zijn niet meer gewoon (bloos).
Het feestreglement heb ik op papier gedrukt, wordt in rolletjes met een strikje er rond op tafel gelegd met als bedoeling om een gespreksonderwerp te vormen begin van de avond ;-).
Zodat de sfeer er dadelijk in zit...
Succes meiteke, het kort af he ;-).
X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...