Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2de pas trouwkleedje

  30-6-2013 5:49:29
nog 4 weekjes en dan is het eindelijk onze dochter haar grote dag
gisteren voor de 2 de keer haar trouwkleed gaan passen
s' morgens was de visagiste geweest
onze dochter heeft super mooie ogen en deze waren nog eens extra in de kijker gezet
haar make-up was heel natuurlijk , maar toch met dat tikkeltje meer , alvast een pluim voor onze visagiste , die trouwens zeer aangenaam was om mee samen te werken
haar trouwkleedje paste tot in de perfectie , aangepast met haar juwelen en trouwschoenen was het in 1 woord prachtig ! ze moest even rondwandelen om te bekijken of alles tot in detail in orde was , en ik moet zeggen , ik was weer enorm aangedaan , want het doet toch iets met je als je haar zo ziet staan .
onze dochter , zo mooi , zo gelukkig !
nog 1 keer de laatste doorpas enkele dagen voor haar huwelijk en dan gaan we met zijn allen enorm genieten
groetjes

Brigitte

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1168


sarah
31-8-2013
 Meld misbruik30-6-2013 7:03:53

ik kan me voorstellen dat je als mama dubbel geniet :-). Veel plezier Brigitte ;-)



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik30-6-2013 9:07:06

Lijkt me idd een super ervaring!



Brigitte

 Meld misbruik30-6-2013 19:44:48

dank je wel ,
het is inderdaad een super ervaring met veel genieten , maar ik heb dan ook ontzettend veel geluk dat ik met mijn kinderen zo'n goede band hebt , en ze me overal bij betrekken .
En het fijne is ... in mei 2014 trouwt mijn andere dochter , dus ik blijf wel enkele jaren in de toffe voorbereidingen zitten , en kan ik hier op het forum ook ontzettend lang genieten

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...