Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Youniek

  29-6-2013 22:43:26
Vandaag is mijn ventje zijn trouwkostuum gaan passen bij Youniek, ik ben niet mogen mee gaan... Hij ook niet toen ik voor mijn trouwkleed ging, dus eerlijk is eerlijk :-).
Mijn ventje was super enthousiast, hij heeft nog nooit een kostuum gedragen maar voelt er zich wel comfortabel in, dus iedereen happy.
Zijn getuige is er ook een kostuum gaan bestellen idem mijn papa, iedereen loopt over van enthousiasme.
Dus hier weer een super fijn gevoel...
In mijn ogen kan je niet beter terecht komen dan bij Youniek in Turnhout.
Is het voor een trouwkleed of een kostuum op maat gemaakt... Er is slechts 1 adres :-).
Als je superservice krijgt mag er wel wat reclame voor gemaakt worden, niet dan???
Allez, ik kan weer met een gerust gevoel gaan slapen.
Aan de toekomstige bruidjes en bruidegommetjes nog veel voorbereidingsplezier...

krista
9-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1338


sarah
17-8-2013
 Meld misbruik29-6-2013 22:58:19

mijn kleed komt er ook van, woensdag gaan we passen



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik29-6-2013 23:07:04

Ik ga donderdag eens kijken of ik er mijn droomkleed vind. Na de vele positieve reacties lijkt het zekee de moeite om eens naar daar te gaan.



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik30-6-2013 11:13:59

Geeft een goed gevoel als het allemaal in orde is!
Het begint stilletjes op te korten he... Hier staat de teller nu op 4 dagen...
Spannend allemaal he...

Groetjes
xx



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik30-6-2013 22:44:54

Hey schattebol, me again :D Ben superblij voor jullie, ben eens op de site gaan kijken maar kan nergens kostuums hierop terugvinden? Heb je ergens een linkje ofzo? x



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-7-2013 5:29:41

Hoi Ruben :-).
Jammer genoeg hebben ze idd niks op hun site staan, ik zou zeggen, ga ff tot daar, en luister naar de uitleg.
Je kan heel veel keuzes maken, alles kan er wat je wil.
En mijne pa is ne moeilijke mens, die was zelfs tevreden hihihihi.
Ze kunnen ook elk kostuum dat jullie in gedachten hebben (na)maken.
Ook super veel keuzes in stoffen, modellen, kleuren, ...
Ik heb mijn ogen opengetrokken toen ik bij mijn pa ben mee geweest. Hoeveel mogelijkheden er bij een kostuum zijn.
Knoopjes op of onder het hemd, een slip hier, daar of zonder... stiksels zus of zo, hoeveel knoopjes wil je... en noem maar op.
Echt de moeite waard, vertrouw me maar hihihihi ;-).
En de prijs valt ook super goed mee....
Veel shopplezier in elk geval ;-).
X



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik1-7-2013 8:06:51

We gaan vrijdag naar Brussel, als dat niets wordt dan gaan we zeker eens piepen. Ben nu al keibenieuwd naar je fotos :D



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik1-7-2013 8:43:42

Ik ben al superbenieuwd om de foto's te zien!! ;-)



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik1-7-2013 13:16:31

Hey Krista, ik wil zeker ook wel eens bij Youniek gaan kijken....je hebt me nieuwsgierig gemaakt! Alleen vraag ik me af wat de gemiddelde prijsklasse er is voor een kleed want ik moet helaas wel wat naar de prijs kijken mits we alles zelf betalen!
Groetjes Cindy



sarah
17-8-2013
 Meld misbruik1-7-2013 14:04:24

mijn kostte er 600 euro. Voor 500 heb je er ook al eentje, maar ik heb combinatie laten maken van twee kleedjes



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik1-7-2013 14:21:28

Dag Sarah, bedankt voor uw reactie! Dat is goed te doen van prijs dan he! Zo weet ik dat ik niet voor niks de trip maak!
Groetjes Cindy



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik1-7-2013 14:22:45

Nog een vraagje : maak ik er best eerst een afspraak of kan je er zo terecht?!
Nogmaals dank,
Cindy



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-7-2013 16:33:09

Hey Cindy,
best ff een afspraak maken, dan hebben ze alle tijd voor jou...
Mijn kleed komt op 700 euro maar dat is veel daar. ik dacht dat t max 900 euro was.
Dus onder de 1000 euro ben je zeker gesteld...
Vooraf jou budget kenbaar maken, dat helpt ook.
De kleedjes beginnen vanaf 399 euro zeggen ze dus...



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-7-2013 16:34:31

Hey Ruben, ik ga donderdag shoppen met mijn dochter in Antwerpen, als jullie donderdag naar Antwerpen gingen dan konden we samen iets gaan drinken hihihihi.
Grapje :-).
Veel succes vrijdag maar volg vooral jullie buikgevoel...
Succes X



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-7-2013 16:36:42

Foto's, foto's ...
ben ik geen fotomodel :-S.
Was ik zelfs niet van plan om foto's of een foto te posten.
Ik dacht er van af te komen met een éénvoudig verslagje :-).
XxX



sofie
6-6-2014
 Meld misbruik1-7-2013 23:08:40

ik ben ook super content van youniek mijn kleed was ook 700 euro (we hebben mss hetzelfde Krista ;-) ) en ik heb er zelfs een outlet modelleke gepast van 199 euro dus :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info