Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste week gaat in!!

  29-6-2013 22:05:30
Als klein meisje er altijd over gedroomd en binnen een weekje is het zo ver!!
Vandaag nog de diaken gezien en in de kerk geweest en kan de boekjes beginnen afdrukken!
Nog even de bloemist bellen om de laatste details door te geven, DJ nog even contacteren en ik denk dat alles dan in orde is!
Vorige donderdag werd ik op school (ben kleuterjuf) nog eventjes verrast door mijn collega's!
Ik moest even naar buiten komen en op een stoel gaan staan met allé kleuters rond mij. Ik kreeg een bruidsjurk aan en ondertussen hadden ze mijn zoontje uit de creche gaan halen. Hij had een gilet, strikje en bolhoed op en had een stoffen bruidsboeket bij voor me! Zooo lief!!
Ik moest dan enkele opdrachten vervullen zoals op het klimrek klimmen en roepen: Werner, I love you!
30 lippenstift kusjes van de kinderen verzamelen!
Met mijn zoontje op de fiets een toertje op de speelplaats rijden en ook even naar de directie bellen en het liedje 'En hebde gij meubelen, en hebde gij huisgerief,....' zingen door de telefoon!
Dan kwamen mijn kindjes van de klas nog even dansen op het liedje 'Ik hou van u!' met allemaal een hartje met hun foto op in hun handjes!
En daarna kreeg ik een MASSA rijst over me heen gegooid!!
't Was écht superleuk!! En alle grote harten die ze gemaakt hebben krijgen zaterdag een mooie plaats in de kerk!
Ik kijk er al naar uit en de weersvoorspellingen zien er vrij goed uit tot nu toe!

Sofie
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1189


Silke
5-7-2013
 Meld misbruik29-6-2013 23:42:00

Wij ook ongeveer een weekje nog :) 5 juli hier. Veel succes!



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik30-6-2013 9:41:15

Ooh zo lief van je collega 's. Toch leuk dat ze die moeite hebben gedaan. Je hebt ineens ook nog een extraatje voor in de kerk! :)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-6-2013 15:46:58

Mor zo schattig! !!!! Ik ben ook kleuterjuf, benieuwd wat ze bij ons gaan doen :-)



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik30-6-2013 20:56:43

Kei leuk .het word spanend nu hè.ook wij trouwen de zaterdag .ik hoop ook dat het weer zo blijft zo als het er opstaat .al vast veel plezier zaterdag en genieten xxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...