Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemstukken kerk

  29-6-2013 20:57:33
Dag iedereen!!

Wij zijn op zoek naar foto's van bloemstukken in de kerk. Ik vind namelijk nergens iets waarvan ik zeg 'waaaauw'! niet op internet, niet in de boeken die ik kreeg van de bloemiste.Iemand tips? Of foto's van hun bloemen id kerk? Altijd welkom : verhulst_robin@hotmail.com.


Groetjes!


robin
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1073


Brigitte

 Meld misbruik29-6-2013 21:28:39

ik denk dat je beter bij de bloemist je eigen creatie mededeelt .
het is wel zo , hoe grootser je het wil , hoe duurder alles is .
ik heb al prijzen vanaf 500 euro en meer gehoord voor een totaalpakket voor de versiering in de kerk en een bruidsboeket .
als je dan bedenkt dat er veel pastoors zijn die zeggen dat de bloemen voor de kerk moeten blijven liggen , vind ik dit toch een hoge prijs voor 1 uurtje .
uiteindelijk kan je het ook fijn houden door bv enkele losse bloemen voor op het altaar en aan de stoelen van de kerk + je bruidsboeket
dan ben je misschien 100 euro kwijt , wat al veel aannemelijker is vind je niet ?
maar ja , smaken verschillen
veel plezier met je zoektocht

groetjes



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-6-2013 15:49:01

Persoonlijk vind ik dit wel heel leuk. http://www.ballonatelier.be/bruidsboeket.html


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...