Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog geen idee

  29-6-2013 10:10:09
met nog 76dagen op de teller, heb ik nog echt geen idee qua kapsel, bruidsboeket en openingsdans.. help, iemand tips?

lesley
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1026


Liane
6-7-2013
 Meld misbruik29-6-2013 12:12:37

Pinterest voor het kapsel en de bloemen. Gewoon even zoeken via google (pinterest bridal bouquet....) en foto's in word plakken die je mooi vindt. Dan zie je een beetje wat je stijl daarin is.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik29-6-2013 12:26:25

We trouwen binnen 69 dagen en hebben ook nog steeds geen openingsdans. Had nooit gedacht dat zoiets zo moeilijk ging zijn. Kapsel vond ik via pinterest. Bruidsboeket is niet mijn probleem, daar kijkt de aanstaande voor. De bloemist heeft wel vaak boeken met voorbeelden, hoor.



lesley
14-9-2013
 Meld misbruik29-6-2013 12:45:56

heykes, op pinterest heb ik ook al gezien. idd ook al mooie dingens gezien.. verder zoeken dus :p dank u dames... idd openingsdans is moeilijk kiezen.. zal eerder iets van de eek op voorhand zijn dan :) en boeket doe ik zelf, dan ben ik zeker dat ik het leuk vind. ;) xx




Evy
27-7-2013
 Meld misbruik29-6-2013 17:47:57

Heb je lang of kort haar? Enig idee wat je zou willen doen? Mijn bruidsboeket is rozen met gipskruid. Voor de openingsdans zijn we er helaas ook nog niet uit.



lesley
14-9-2013
 Meld misbruik29-6-2013 19:52:58

ik heb lang haar maar fijn, met een frou. maar heb een strapless kleed en vind dat juist een lastige lengte om eventueel los te laten.. ik dacht eerder aan pioenrozen of orchideen ofzo, maar nu twijfel ik welke kleur.. witte bloeme met wat groen en dan gelakte nagels in dezelfde kleur als mijn lippen, of gekleurde bloemen en lippen maar dan French nagels.. ik dacht aan den openingsdans axelle red (ons dochter noemt axelle) parce c'est toi. of iets van adele maar ik verander nog zoveel.. en voor mijne toekomstige is alles eerder.. soms wel leuk, geen tegenkantingen :p maar zou makkelijk zijn om knopen door te hakken :) toch al bedankt lieve dames



Lize
24-8-2013
 Meld misbruik30-6-2013 9:35:48

Hay Lesley! Check op voorhand wel goed of je bloemen in seizoen zijn. Ik wilde ook pioenrozen in m'n boeket, maar volgens de bloemist zijn die dan niet meer te verkrijgen (zijn nu in seizoen)... Succes!




lesley
14-9-2013
 Meld misbruik1-7-2013 11:02:56

hey lize, bedankt voor jou tip!! weet je, ik ga mij op dat vlak laten adviseren door de bloemist denk ik toch maar... denk dat dat het minste stress geeft :) weet wel al zeker dat ik voor onze meisjes in plaats van een klein boeket voor een polscorsage ga gaan..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...