Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inkleding photobooth

  28-6-2013 15:32:58
Hoi iedereen,

Volgende week is het zover! We zijn de allerlaatste details nog aan het vastleggen en eentje daarvan is een photobooth. Last minute hebben we toch beslist om eentje in te richten, maar daar zit nu net het probleem. Ikzelf ben geen fan van de snorretjes en brilletjes enzo, dus we zoeken hiervoor alternatieven.

Heeft iemand van jullie dus een idee voor accessoires (hoeft niet om voor het gezicht te houden) die passen in het thema James Bond/vintage?

Bedankt!

Tine
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1340


Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik28-6-2013 16:03:01

Pistool, hoedjes, bont-stola, parelketting, oude champagneglazen, lange handschoenen voor de dames, vlinderdasjes voor de heren, sigarettenhoudertje,...



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik28-6-2013 16:06:05

Een retro servies(kopjes,theekan) Een namaakpistool en zwart strikje( James bond) Tekstballon waar iets op staat geschreven Halve harten die je samen moet brengen Retro fotokader Dit vind ik zelf zeer tof,een polaroid frame maken en vanonder jullie namen en de datum... Hoe ga je dit doen,ik wilde zelf ook een photobooth huren maar is wel kostelijk. Je kan natuurlijk 2 vintage stoelen plaatsen met een mooie achtergrond,maar trekt de foto's dan? Vond het ook wel leuk met de booth dat de gasten de foto's dadelijk konden meenemen... Ben benieuwd hou me op de hoogte



Tine
6-7-2013
 Meld misbruik28-6-2013 16:22:25

Bedankt voor de reacties! Bij ons kwam het voorstel van de fotograaf zelf, zij gaat dan ook zelf de foto's nemen. Het is dus eigenlijk een zelfgemaakt hoekje, niet echt een hokje zoals in het station.

Ik ben zelf wel relatief creatief, dus dingen zelf maken lukt wel! Dat idee van de stoelen en de achtergrond vind ik wel leuk, de polaroid frame ook! Zou je die niet uit groot karton kunnen uitsnijden? Of cadapac (van dat maquettekarton met mousse tussen), dat is stevig genoeg om recht te houden.

Super, ik begin al zin te krijgen om te knutselen!



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik28-6-2013 16:24:33

Ja natuurlijk Tine,ik weet niet of je een pinterest account hebt maar hier vind je super veel ideetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...