Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 16 uur :-)

  28-6-2013 8:16:36
De teller rekent zelfs al niet meer in dagen!! Vandaag heb ik vakantie dus tijd om te relaxen want alles is geregeld MAAR ik was wel al om half zeven wakker omdat ik niet meer kon slapen :-(. Ik hoop nu wel dat ik deze nacht nog een goed slaapje kan doen want ben bang om morgen een kloppeke te krijgen! Nog bruidjes die zich zorgen maken om hun nachtrust?

Eva
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 989


Lies
29-6-2013
 Meld misbruik28-6-2013 8:49:05

Hey Eva,

Hier hetzelfde! Al wakker van 7u30 terwijl ik gehoopt had om wat slaap in te halen!
Ondertussen nog 15 uur! brrrr, de zenuwen zijn nu toch niet meer te kalmeren. Ik hoop dat het morgenochtend wat meevalt maar ik vrees ervoor.

Ik hoop alleen dat het weer wat meevalt, maar ik denk (stiekem) dat we toch redelijk wat geluk gaan hebben met het weer. :) 't zal toch ook niet echt koud zijn, dus dat is al een voordeel.

Ik hoop ook dat ik deze nacht nog goed kan doorslapen, ik zal er alleszins al wat vroeger inkruipen want de laatste tijd heel oververmoeid en ik wil dan niet dat ik mijn klopke (of erger: migraine) krijg op mijn trouwdag!

Alvast veel slaap toegewenst! ;)
En geniet er morgen van, dat zal ik ook doen :)

Groetjes,
Lies



ineke
29-6-2013
 Meld misbruik28-6-2013 8:55:03

hier ook wat vroeger in bed kruipen deze avondik was ook al vroeg uit de veren maar dit was door onze dochter die vandaag haar laaste dag school heeft
veel succes morgen ook voor jullie




Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-6-2013 9:04:59

Veeeeel plezier brides!!!



Eva
29-6-2013
 Meld misbruik28-6-2013 9:14:32

Ik ben blij dat ik niet alleen ben :-) En inderdaad Lies, het weerbericht wordt beter en beter: intussen toch al droog en 20 graden. Hoera voor onszelf! Veel succes en plezier morgen! Geniet ervan!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik28-6-2013 9:20:43

ladies, veeel plezier en succes morgen - en maak jullie geen zorgen, jullie zullen vast zoveel adrenaline hebben de dag zelf dat jullie nergens last van gaan hebben ;-)

toen ik vorig jaar op reis vertrok en heeel vroeg mijn bed uit moest, maakte ik me zorgen dat ik niet tijdig zou kunnen inslapen (omdat ik daarvoor zelfs too excited was :-) )
Mijn collega gaf me als tip 1 of 2 glazen wijn te drinken de avond ervoor om in slaap te kunnen vallen ... mij heeft dat alvast wel geholpen, maar er zijn er ook die zeggen dat dit je net weerhoudt van een diepe slaap... ik was er alvast mee geholpen hihi

laat alles los - jullie hebben het zooo goed voorbereid dat het op rolletjes zal lopen! geniet, geniet, geniet ... en laat ons achteraf weten hoe het allemaal geweest is ;-)

ik zal aan jullie denken!!!



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik28-6-2013 9:34:27

Ik was de dag voordien ook vroeg wakker. Maar de nacht zelf heb ik goed geslapen.

Ik zei tegen mezelf: vanaf nu laat ge alles los en gaat ge slapen. (normaal werkt dat noooooit bij mij, ik ben een superzenuwachtige, maar om de een of andere reden is dat toch gelukt.) :)
Probeer gewoon rustig te blijven. Vanaf nu is alles uit je handen. Iedereen zal springen om het jou naar de zin te maken en als iets misloopt laat het dan los.
Gewoon genieten genieten genieten.
't is een zotte dag en plots is het voorbij maar zorg er dan wel voor dat je tijd hebt genomen om bij alles stil te staan en te genieten.
Een heel heel heeeeeel fijne dag gewenst en nu al een dikke proficiat!



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik28-6-2013 11:33:00

Veel plezier en probeer volop te genieten! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...