Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed

28-11-2006 11:26:37
heykes

ik ga eind maart bevallen en in september gaan ik trouwen . hoelang op voorhand moet je een trouwkleed bestellen??? want ja heb eerst nog wat tijd nodig om terug aan mijn figuur te werken he.
ons budget is ook niet zo groot, dus zoek ik goedkope jurken, weet iemand zo een goedkope winkels zijn ???
ik ben van duffel

bedankt

melissa
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 316

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik28-11-2006 11:30:19

Hey,

Mijn winkel was goedkoop, maar spijtig genoeg stoppen ze eind december wegens pensioen.

En normaal moet je +/- 5 maand op voorhand gaan, en soms zeggen ze al dat dit te laat is.
Ik ben begin april gaan kijken voor eind september. En mijn kleed was pas binnen begin augustus.
Vele bedrijven waar ze bruidskledij maken zijn soms dicht tijdens het verlof.

Groetjes,
Christine

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik28-11-2006 11:45:37

Hallo Melissa,

Je kan altijd een kleed al kopen, en na je bevalling gaan laten aanpassen hé. Alle bruidjes laten hun kleed nog tot zeer laat aanpassen hoor. Ikzelf ben ook van plan van toch nog een paar kilootjes kwijt te raken, dus de laatste pasbeurt zal ni veel voor ons trouwfeest zijn. :-)

Groetjes.

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik28-11-2006 14:11:32

hey Melissa,

Ik ben nu in september getrouwd, de 23ste. En ben ook van Duffel!

Ik ben m'n kleed gaan kiezen in het Bruidshuis in Merksem. Ik moest er voor m'n eerste pas, pas eind juli komen; Dus ik denk dat je dan nog wel wat tijd hebt! Anders moet je gewoon is naar de winkel bellen naar waar je wil gaan, ik denk wel dat die mensen er nog ervaring mee hebben hoor!

groetjes, Veerle
23/09/06
al 65 dagen getrouwd

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik28-11-2006 16:52:01

De winkels hebben maximaal 16 weken nodig om te bestellen (het ene modelletje is er al sneller an het andere) Maar als je echt zeker wil zijn reken je er een paar weken bij. 5 maanden moet normaal geen probleem zijn. Al zeggen ze van wel (zo zijn ze zeker dat je daar gaat bestellen.)

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...