Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te koop: pommeron (blauw-wit)

  27-6-2013 19:39:41

Heey bruidjes! Onze trouwdag zit er op :) en aangezien veel bruidjes het thema blauw-wit hebben, dacht ik dat ik misschien wel iemand kan plezieren met mijn pommeron?
De pommeron is ongeveer 60 cm hoog.

Moest iemand interesse hebben, dan mag je dit steeds mailen naar
jokedelang@hotmail.com.

Groetjes,

Joke

http://pinterest.com/pin/316377942543293001/


Joke
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1648


Joke
25-5-2013


Joke
25-5-2013
 Meld misbruik27-6-2013 19:40:54




Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik27-6-2013 20:14:24

Ik vind het een zeer mooi idee! Alleen zal ik met een lavender(lila) en wit thema werken dus is het voor mij niet van toepassing.
Heb je deze pommeron zelf gemaakt? Zoja hoe heb je het gedaan?



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik27-6-2013 21:53:05

Dag Melissa,
Ik heb deze pommeron inderdaad zelf gemaakt. :)

De volledige beschrijving staat op http://www.thesweetsurvival.com/2011/01/tissue-paper-rosette-topiary.html (gevonden via pinterest).
Het enigste dat ik niet vond, was een 'strook' crepepapier dus kocht ik crepepapier in de juiste kleur en knipte telkens zelf stroken van 80 cm op 5 cm. De eerste bloemetjes maken zijn wat moeilijk, maar na een tijdje krijg je het in de vingers en dan gaat het redelijk vlot... Je moet wel rekenen dat je minimum 50 bloemetjes moet maken voor zo 1 bol.. dus het is wel veeel werk :)

Voor de stok heb ik gewoon een stok gekocht in een tuincentrum, de juiste lengte gezaagd en geschilderd :)
Je vindt trouwens vele leuke bloempotjes voor weinig geld in de Ikea!

Veel succes ermee!

Joke






lien
15-3-2014
 Meld misbruik29-6-2013 9:45:57

Wij gaan ook blauw wit als thema kleuren nemen. Morgen ga ik naar de zaal gaan kijken en dan weet ik of we ze zelf moeten versieren of niet. Maar ik vind het echt super mooi. Ik had zoiets al gepint op pinterest maar met lintjes ipv bloemen. Dit vind ik veel mooier!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...