Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel Coninxdonck of Kasteel Van Wippelgem

  28-11-2006 9:48:09
Wij twijfelen nog tussen het kasteel van Wippelgem (Evergem)en kasteel Coninxdonck (Gentbrugge). Weet iemand ons te vertellen hoe het eten is bij beide locaties? Wat met dansvloer? In wippelgem ligt deze een beetje uitzicht voor sommige tafels. Bij Coninxdonck is er nogal een laag plafond: wat met akoestiek en warmte tijdens het dansfeest?

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1194


Dieter
14-7-2007
 Meld misbruik28-11-2006 20:52:59

Hoi Sofie

Wippelgem heeft een link met restaurant 't Patyntje in Gent. Wij zijn daar ook gaan kijken omdat ik daar vroeger feesten heb meegemaakt (wij trouwen 14/07/07). Ik kan daar niks verkeerd van zeggen qua locatie en qua eten. 'T heeft wel een zekere stijl. Coninxdonck ken ik van naam, maar daar kan ik niks over vertellen. Onze keuze viel op 't Braemhof in Gentbrugge, is ook verzorgd. Wippelgem heeft wel veel uitstraling door het gebouw op zich, dat heb je niet in 't Braemhof.

mvg

Dieter



Patricia

 Meld misbruik29-11-2006 8:25:36

Sofie

Heb al veel goeds gehoord over het kasteel v Wippelgem, mr wij vonden het nogal duur. Van kasteel Coninxdonck heb ikzelf nog niet gehoord.

Veel succ6


Dieter

Mag ik vragen of je vindt dat 't Braemhof duur is?
Mijn vriend en ik hebben nl een heel beperkt budget omdat we alles zelf betalen. We zijn dus op zoek naar een zaal in het Gentse met of zonder traiteur die schappelijk is. wie kan helpen?

Alvast bedankt
Patricia



eveline
31-3-2007
 Meld misbruik29-11-2006 20:06:45

Ik zou voor coninxdonck kiezen. Betere kwaliteit en minder duur. Wij hebben beide zalen ook bezocht. In coninxdonck hebben we vroeger al een trouwfeest meegemaakt. Het eten was er heel lekker en verzorgd. Het was een heel mooi feest. Het enige minpunt vind ik dat de receptie in verschillende kamers doorgaat ipv 1 grote kamer. Wippelgem vind ik veel te duur voor wat het is wat eten betreft. De locatie is wel heel mooi maar inderdaad de feesten gaan altijd door in het koetshuis ernaast waardoor sommig tafels echt uit het zicht liggen.
Succes!



Mieke
16-9-2006
 Meld misbruik29-11-2006 22:02:32

Hey Sofie,

Wij zijn op 16 september getrouwd in kasteel Coninckxdonck. Ik moet zeggen dat wij daar uitermate tevreden waren. Het eten was schitterend, evenals de bediening (wat ook niet onbelangrijk is). Op onze trouwdag was het super goed weer waardoor wij de receptie buiten konden doen in de tuin. Vrienden van ons hadden enkele weken voordien een trouwfeest gehad in de Auberge Du Pecheur in Latem en zeiden dat dhet in beide zalen even lekker was. Een ding weet ik zeker het zal bij ons minder duur geweest zijn, want de naam betaal je natuurlijk ook!
Ik zou zeggen: twijfel niet!

Groetjes
Mieke



dirk

 Meld misbruik16-1-2007 14:41:04

In Kasteel Coninxdonck is er airco in de zaal voorzien.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...