Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag wettelijk huwelijk...

  26-6-2013 8:40:15
En het zonnetje schijnt ! :)

Toch al beter weer dan wat ze voor zaterdag geven :(

We gaan ervan genieten en er een goeien op drinken samen met onze getuigen, ouders en broers & zussen.

Maar eerst nog haar & make-up laten doen :)
Verwennerij !

Groetjes,
Een gelukkige bruidje :)

Lies
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1457


Joke
25-5-2013
 Meld misbruik26-6-2013 8:41:29

Oeeee super veel succes vandaag Lies!!
En alvast een hele dikke proficiat!!!

Grtjs Joke
xxx



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik26-6-2013 9:26:04

dikke dikke proficiat en geniet ervan !!!
ben razend benieuwd naar jou foto's!!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik26-6-2013 9:58:45

ooohh jeeeeejjj voor de zon, maar nog veeel meer jeeeejj voor jullie!!!!

proficiat alvast ;-)



Brigitte

 Meld misbruik26-6-2013 10:10:59

een dikke proficiat !
geniet er met volle teugen van
groetjes



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik26-6-2013 10:43:59

Dikke proficiat. Wij nog drie dagen thuis om ons verder voor te bereiden!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-6-2013 11:54:52

Juuuiiij - genieten Lies en alvast een eerste keer een dikke proficiat!!!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik26-6-2013 13:18:39

Geniet ervan!! En alvast een dikke proficiat!!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik26-6-2013 20:53:05

3 dikke kussen van mij Lies, de dikke proficiat volgt zaterdag :-).
Geniet er van en zaterdag opnieuw...
XXX



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik26-6-2013 22:15:34

Dank je wel allemaal !
Ik had totaal geen zenuwen en heb er echt van genoten :)
En dan nog zo'n zalig weertje :)

Jammergenoeg deze ochtend een kleine crisis gehad.
Ik had een nieuwe kapster en visagiste gebeld hier in de regio aangezien ik meestal nog naar mijn vroegere kapster in West-Vlaanderen ga. En het was een zaak die haar én make-up deed, dus lekker makkelijk. Jammergenoeg was het daar superdruk, waardoor ze precies snel snel mijn haar en make-up deden en mij terug buitenstuurden.

Ik had de visagiste ook verteld van mijn couperose en dat ik daarvoor meestal iets meer nodig heb (groene stift om de roodheid te verbergen). Volgens haar niet nodig aangezien de fond-de-teint alles zou dekken, m.a.w. geen dagcreme, geen primer, niets!
Door het blazen van mijn haar daarna, en de warmte die op mijn gezicht, kwam mijn couperose enorm op, mijn twee volledige wangen bloedrood!! Mijn gezicht voelde plakkerig, branderig aan en zag eruit zoals een clown.
Ik ben thuisgekomen en heb alles, behalve mijn ogen, afgeveegd en met mijn eigen fond-de-teint bedekt. Zo'n verademing! Mijn haar hadden ze ook volledig tégen mijn haarlijn in gebrusht, waardoor alles na een fluitje wind ook meteen alle kanten opstond.
Dus uiteindelijk: haar herlegd en make-up zo goed als helemaal herdaan.
En dat een half uur voor mijn volk toekwam, gelukkig is de roodheid dan wat verdwenen (en ook de roodheid in mijn ogen van mijn huilbui). Ik was zooo boos!
Daar ga ik alvast niet meer terug, gelukkige is mijn visagiste van zaterdag veel beter!

Ja dat trouwen deze namiddag, we beseffen het nog totaal niet, heel raar allemaal :)
Maar het trouwboekje is er, dus mogen we ons al stiekem man en vrouw noemen, al voelt dat heel raar aan :) Zaterdag is voor ons toch wel het échte huwelijk, het gevoel komt dan wel. ;)

Ik kijk er zeker naar uit en de zenuwen vallen supergoed mee dus joepie! :)



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik26-6-2013 22:30:06

leuk dat je vandaag al een verslagje schreef, al was het niet zoals we hadden gehoopt en dan bedoel ik dat ik het jammer vind van je visagiste en kapper!!!
maar al bij al toch al fijn genoten denk ik dan. nu samen aftellen naar zaterdag!!! al hoop ik dat het weer ook een beetje mee wil!!!
alvast dikke proficiat en tot??



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik26-6-2013 22:35:23

Mieke, jij ook al een superdikke proficiat en bedankt voor alle steun!
Ik heb trouwens nog geen tijd gehad om op je berichtje te antwoord, sorry daarvoor!

Ik hoop echt dat het weer wat meevalt, maar zal alvast al een binnenlocatie zoeken, al wordt dat niet makkelijk.

Geniet er met volle teugen van en we horen mekaar wel nog na zaterdag hé inclusief foto's! :)

Groetjes,
Lies



Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik27-6-2013 7:47:52

zeker weten al vertrekken we vrij snel op vakantie met onze kids en zijn we uiteindelijk pas terug op 21 juli 2013. en vlak daarna komt onze foto album!!
wij hebben een luxe wat betreft een binnen locatie want onze feestzaal is tevens ook een kunstgalerij
en onze buiten locatie is een oude steenbakkerij waar je uiteindelijk ook veel binnenruimte hebt. al hoop ik dat het foto gebeuren droog kan verlopen!!!

mijn dochtertje kwam vanmorgen naar me toe mama weet je dat na morgen de trouw is?? ik zeg: ja dat weet ik. zegt ze : ik begin zenuwachtig te worden voor al die mensen kei schattig toch!!!
mijn antwoord: lieveke je moet niet zenuwachtig zijn voor al die mensen want je kent ze bijna allemaal!!!



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik27-6-2013 11:03:44

Hehehe, eigenlijk heeft ze gelijk hé, iedereen die er zal zijn kennen we en zijn familie en vrienden maar toch.

De stress is vandaag toch sterk aanwezig, ik had gehoopt dat ik er nog wat vanaf ging komen maar blijkbaar dus niet. Straks alle gerief al naar de feestzaal brengen en dan is dat ook al in orde :)

Ja, hopelijk hebben we de binnenlocatie niet nodig maar ik ga toch nog eens ferm mogen zoeken.

Groetjes en veel succes!

Lies



Karel
28-6-2014
 Meld misbruik29-6-2013 9:53:38

Dikke proficiat vandaag met jullie huwelijk ! We zijn benieuwd naar je verslagje van jullie grote dag !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...