Terug naar overzicht
Bij ons kostte de kerk 200€.Met de bloemen kan ik je niet helpen, want wij hadden het geluk dat de kerk hiervoor gezorgd had, omdat het 's anderendaags processie was!groetjesKatrien58 dagen getrouwd
Trouwen voor de kerk kost in gans België €200.Griet & Chris
Trouwen voor de kerk is eigenlijk gratis. Maar als je een viering wil, moet je wel betalen. Wij betalen 250 euro hiervoor. groetjes, Elise
Bij ons kost een huwelijksmis € 200. De bloemen en huwelijkskaars enderg. moet je wel nog zelf zorgen.Ann24/03/07
Ons hebben ze verteld dat de prijs voor trouwen in de kerk per bisdom verschillend is. West-Vlaanderen is blijkbaar het duurst: wij betalen 244€.Valerie
hallo, wij betalen €200, daar zit de huwelijkskaars bij. Voor de bloemen moeten we zelf zorgen.groetjes wendy22-06-2007
Hey,Bij ons is het 200 € en hebben de huwelijkskaars cadeau gekregen van mijnheer pastoor.Voor de bloemen hebben we zelf gezorgd.Maar aangezien er die dag nog ieamand trouwde na ons, hebben we deze kosten gedeeld.Groetjes,Christine
Hallo,Wij trouwen te Bredene en toen ik de prijs navroeg kwam op het op 250 euro.
Hey Claudeik trouw in een supertof kerkje op Stene in Oostende en ik betaal 362€. Normaal kost het 270€, maar omdat wij niet op Stene wonen is het duurder. Vraag me niet hoe ze aan die prijs komen, maar ja.De bloemen moeten we zelf voor kijken.Groetjes Ellen