Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje: BEST DAY EVER 15/06/2013!!!

  25-6-2013 13:20:05
Dag bruidsjes,

Onze dag is ondertussen 10 dagen gepasseerd, maar ik denk er nog elk moment van de dag aan terug!
Eerst een vooral een cliché, maar bruidjes-to-be geniet van jullie dag want hij is zo vlug gepasseerd! Doordat dit mij meermaals gezegd geweest is heb ik heel bewust van onze dag genoten!

Vrijdagavond had mijn liefje me bij m'n ouders thuis afgezet omdat ik daar ging slapen. Het was raar om na 2,5 jaar nog eens daar te slapen en vooral was het raar om alleen te liggen.
Ik had mijn wekker om 6u.30 gezet, maar om 6uur werd ik al wakker en slapen zat er toen echt wel niet meer in! Ik keek onmiddellijk naar buiten, geen regen! Dat was voor mij al super! Op het gemak opgestaan, een douchke genomen, papa was naar de bakker geweest, maar veel honger had ik toch niet..
Dan op naar de kapper (woon 50 meter van m'n ouders) een uurke onder de droger met krulspelden en dan zag ik het buiten regenen en geen klein beetje... De kapper probeerde me onmiddellijk gerust te stellen: het zal wel opklaren. Maar ik was al aan het denken: geen foto's buiten, geen receptie buiten, overal met de paraplu rondlopen...
Na 2 uurtjes was de kapper klaar met mijn haartjes (en ik vond het prachtig).
Ondertussen was m'n nicht al toegekomen bij m'n mama om de make up te doen. Ze heeft eerst m'n mama gedaan en ondertussen was de fotograaf toegekomen.
Een super toffe man: hij zei onmiddellijk allé Jana waar is de tijd? twee jaar geleden kwam je vragen of ik jullie foto's wilde nemen... Inderdaad die twee jaar zijn voorbij gevlogen..
Het was dan gelukkig volledig opgeklaard, maar er was wel redlijk veel wind, maar liever wind dan regen..Om 10.15u. ben ik met mama,schoonzus en de fotograaf naar boven getrokken om m'n kleed aan te doen! Wat heb ik daar naar uitgekeken om met mijn prinsessenjurk een ganse dag te mogen rondlopen.
Mama had toch wat moeite met het rijgen van m'n kleed en papa (mijn held) is komen helpen om de veters op te spannen...
En dan vlug terug naar beneden om m'n liefje op te wachten!
Dan ging de deurbel, wat was ik op slag zenuwachtig (wat ging hij van m'n jurk vinden, welk boeketje zou hij gekozen hebben,...), het beeld dat ik van hem nog voor mij zie toen ik de deur opendeed, een beeld om nooit meer te vergeten! Hij keek me zo verliefd en met grote ogen aan (zo van wouw dit is mijn meisje en ze ziet er fantastisch uit)... Toen had ik effe traantjes in de ogen en hij had een mooi boeketje gekozen ;-).
Op het gemak een glaasje gedronken en dan zijn we met onze oldtimer (een packard) vertrokken op fotoshoot naar Brugge! Dit is echt super leuk! Juist ons tweetjes voor een paar uur, lekker relax en echt prachtige foto's, wij zijn in het terug rijden langs Damme gepasseerd en daar hebben we op een veld onze picknickmand geopend :-) wat ook leuk was voor wat foto's..
Terug thuis was de rest van de suite toegekomen en onze twee bruidsmeisjes (ooh je bent zo mooi, echt een prinses!) mijn liefdje had voor hen een mini versie van het bruidsboeket voorzien wat ook super was!
Dan hebben we nog met de voltallige suite nog een glaasje gedronken en dan was het tijd om naar de kerk te vertrekken! Koppel per koppel naar buiten voor de foto's. Ik ging samen met mijn papa naar buiten en alle buren stonden op straat te aplaudiseren en te roepen dat ik er prachtig uitzag!
Hup de auto in en dan richting kerk, toen ik aan de kerk aankwam zag ik dat er toch redelijk wat auto's stonden en begon ik toch terug wat zenuwen te krijgen.
We hadden gekozen om op de Amerikaanse manier naar binnen te gaan. Iedereen stond binnen en m'n ventje stond vooraan op mij te wachten!
Dan naar binnengaan, al die ogen gericht op je en je ware liefde daar zien staan! Magisch!
De viering zelf was prachtig (al zeg ik het zelf :-)), de getuigen hebben zelf iets geschreven en dat was emotioneel, zeker voor m'n liefje want het ging over z'n papa die overleden is, dat hij zo fier zou zijn op ons en dat hij gezegd had dat hij het jammer ging vinden dat hij niet zou meemaken dat wij trouwen en kindjes zouden krijgen. Ik zag aan m'n schat dat hij tranen in z'n ogen had en zijn lip aan het trillen was en we hebben eens in elkaars hand genepen. Daarna was mijn broer aan de beurt en hij had er een grappige noot aan toegevoegd wat weer voor een luchtige sfeer zorgde...
En dan de trouwgeloften: we hadden er voor gekozen om ze zelf te schrijven. Wat waren ze prachtig, ik had dit zeker niet verwacht van hem want hij kan niet zo goed z'n gevoelens uitdrukken, maar toen had ik het moeilijk om het droog te houden! De ringen, de kus, en het was beklonken!
Ook de bruidsmeisjes hebben een klein tekstje gebracht.
Iedereen die naar de kerk gekomen was, zei dat het zo mooi was, zo'n mooie teksten en dat het heel persoonlijk was. Ook de zanger was goed! echt een aanrader!
Na (denk ik) 1.5uur zijn dan richting feestzaal getrokken, waar we eerst nog vlug wat foto's genomen hebben met de familie en vrienden.
En toen was de receptie begonnen, heel veel kusjes en handjes uitdelen en heeeeel veel complimentjes ontvangen (dat ik er prachtig uitzag, een mooi kleed en dat het echt ik was, ook het ventje mocht veel complimentjes ontvangen dat hij echt een speciaal kostuum had, maar dat ze niets anders van hem verwacht hadden).
Om 20.00 werden wij in de zaal geintroduceerd als de heer en mevr. De Roeck (was raar om nu te horen mevrouw De Roeck :-)) op de tonen van le lac du connemara ook zo'n fantastisch gevoel! Samen de mooiste dag van je leven doorbrengen met je familie en vrienden! Daarna is het liefje begonnen met z'n welkomstspeech en hebben we van eerste keer ook de cadeautjes voor getuigen, ouders en bruidskindjes uitgedeeld, maar ik had ook een verrasing voor hem voorzien! een spiegelreflexfototoestel (die hij wilde) om alle mooie momenten van ons getrouwd leven vast te leggen! Hij had het totaal niet verwacht en was echt tevreden!
Dan aan de menu begonnen, het was echt lekker van hapjes tot dessert! fijn gebracht, mooi gepresenteerd en het was super lekker! ondertussen met iedereen een klapje doen...
De bruidstaart werd gebracht op safre duo (denk ik) , een stukje van snijden en een lepeltje aan elkaar geven...
Rond 23.30 was het tijd op het echte dansfeest in te zetten met onze openingsdans: Christina Perri: a thouasand years! We hebben hier superhard van genoten!
Daarna is het feest losgebarsten, de dansvloer is geen enkele keer leeg geweest!
Om 5.00 uur vonden we het welletjes geweest en heeft de dj nog eens onze openingsdans gespeeld en de mensen die er nog waren stonden in een kring rondom ons (dit zal ik ook nooit vergeten, zo intiem).
M'n ouders zijn zo lief geweest om te blijven tot laatst en ons naar huis te brengen. Onze lieve vrienden hadden de buitenkant van ons huis versierd en hebben we er toch even overgedaan om binnen te geraken.. en ze hadden ook een zandbank gemaakt met strandstoelen en een zwembad (op het spandoek stond: Just Married, Jana en Dieter en nu sex on the beach, heel toepasselijk dus :-)) we hebben alle cadeautjes binnengezet, de ouders zijn ook naar huis gegaan, m'n MAN heeft geholpen om m'n kleed uit te doen en we zijn moe, maar voldaan is ons bedje gekropen!
1 woord voor onze dag: perfect!

Foto's van de fotograaf heb ik nog niet...

















Aanraders:

Feestzaal: Kasteel van Moerkerke
Fotograaf: Moeders Mooiste
Ceremoniemeester: Kris Deprince
Bloemen: Bloemen en meer
Zanger: Roland van de Velde
Kleed: La Sposa
Kostuums: Conny
Kapper: Coiffinal (ondanks dat er enorm veel wind was, zijn de krullen nog redelijk lang gebleven)
....
Sorry als het niet een geheel vormt, maar het is makkelijker om te vertellen dan om iets neer te schrijven...

Dikke kus,

Mevrouw De Roeck

jana
15-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 2206


jana
15-6-2013
 Meld misbruik25-6-2013 13:24:02

Aahja, vergeten zeggen: wanneer ik foto's van onze fotograaf krijg dan zal ik ze ook komen tonen want nu zijn het foto's die van vrienden getrokken zijn.



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik25-6-2013 13:30:06

Een heel leuk verslagje :-) Jullie zager er stralend uit!! De jurk past idd perfect bij je en het kostuum van je man vind ik gewoon GEWELDIG!!

Geniet er nog van!! En ik ben benieuwd naar meer :-)

xxx



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik25-6-2013 13:31:31

waaaw wat een zalig verslag en een moooi kleeeed!
en hoe LIEF van je MAN dat hij ook miniboeketjes voor de kleine meisjes voorzien had :-)

heel mooi - geniet nog maar lekker na en bedankt om dit met ons te delen!!!



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik25-6-2013 14:03:21

Leuk verslagje & jullie zagen er idd stralend uit!



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik25-6-2013 14:11:28

Leuk verslagje. Mooie foto's!



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik25-6-2013 17:51:49

Jullie zagen er stralend uit! nog veel geluk samen!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-6-2013 18:17:02

Leuk verslagje en mooie foto's! Ben benieuwd naar meer foto's! ;) Alvast een dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-6-2013 19:32:40

Whiiii proficiat! Ik heb aan jullie gedacht! Zoals Silke kijk ik ook uit naar het vervolg van je foto's. Drie dikke zoenen



Brigitte

 Meld misbruik25-6-2013 19:39:36

dikke proficiat !
jullie zagen er prachtig uit !



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik25-6-2013 20:25:13

Bedankt voor het hele leuke verslagje! Geniet van het getrouwde leven. Het zag er heel mooi uit!



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik25-6-2013 22:19:04

proficiat, jullie zagen er stralend uit!!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik26-6-2013 5:42:41

mooi! proficiat en bedankt voor het verslagje xxx



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik26-6-2013 8:51:37

Hele dikke proficiat!!
Heel mooi koppel en superfoto's zeg!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-6-2013 9:38:05

Oh een heel mooi verslagje!!
Leek me een prachtige dag met veel emotie en jullie hebben er duidelijk van genoten!
De eerste foto's tonen al een zeer mooie jurk Jana, je zag er heel mooi uit!! En ook het kostuum van je man was mooi!
Geniet nog lang na!
Veel geluk voor de toekomst!

groetjes
Sandra



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik29-6-2013 0:36:17

Inderdaad, leuk kostuum van je man! En jouw kleedje was ook perfect op jouw lichaam geschreven! Het plaatje was af!
PROFICIAT! Geniet nu maar lang na van het getrouwde leventje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info