Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Something old, new,...

  25-6-2013 12:19:35
Hallo allemaal,

Mijn vriendinnen willen voor de something old, new,... zorgen.
Van 1 van hen krijg ik een kousenband (something blue).

We waren van plan om met de andere dingen een armband te laten maken
*1 van hen had parels in haar bruidsboeket, die heb ik gekregen (something old) *een ander zou een nieuwe parel kopen (something new)
*de laatste zou een stukje van haar kleed geven om een strikje van te maken om aan de armband te hangen (something borrowed)

MAAR, intussen heb ik een andere armband gekocht die ik super mooi vind.
Wat doen we nu voor something old, new,...?

Ik wil de parels (somehting old) zeker gebruiken maar wat doen we daarmee, en waar zorgen de anderen dan voor.

Iemand een leuk/origineel idee?

Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes,
Dorien

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 994


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik25-6-2013 13:21:16

Je kan de parels misschien bevestigen aan een schuifspeldje en deze in je kapsels verwerken? En als je van die vriendin een kousenband krijgt.. Koopt ze die dan nieuw? Want dan heb je iets nieuw en blauw.
Ik weet dat in heel veel gevallen de trouwjurk zelf als 'nieuw' wordt aanzien. De kousenband is dan idd meestal blauw. Dan 'old' zoals hier boven omschreven.

Je kan natuurlijk de armband nog wel maken en die aan je enkel bevestigen, maar ja dan zie je er wel niets van (maar dat is met de kousenband ook zo, tot je man die gaat uit doen ;-) en dan zien ze de 'enkelband' ook ineens)

groetjes



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-6-2013 18:28:20

Vind het wel een leuk idee van Nathalie... Hem gewoon bevestigen aan je enkel. Ofwel bevestig hem aan je kousenband. Dan hangt alles van je vriendinnen samen.. Mss ook wel leuk.
Liefs Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...