Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen & naamkaartjes

  25-6-2013 11:52:45
Hallo,

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar betreffende tafelnamen en de wijze van naamkaartjes.
We hebben niet echt een thema dus we weten ook niet goed of we speciaal een thema moeten gaan vinden om voor de tafelnamen te gaan gebruiken.
Ofwel gebruiken we de stijl van onze uitnodigingen (antraciet/zilver en vlinders) en werken we hier verder mee in de naamkaartjes maar nemen we niet echt een tafelthema maar gewoon tafelnummers.
Ofwel doen we iets helemaal anders rond een bepaald thema (hier dachten we aan wijn/champagne aangezien we grote liefhebbers zijn). Maar hier heb ik dan wat schrik dat het te chaotisch gaat worden omdat we in onze uitnodiging daar totaal niet met gewerkt hebben.

Wat zouden jullie doen?
Groetjes, Kirsten

Kirsten
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1689


Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik25-6-2013 12:04:43

Doen wat je zelf het leukste vind! ik vind het thema wijn en champagne leuk maar zo'n tafelplaatje van een zilveren vlinder met daar een nummer in lijkt me ook leuk! :)



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik25-6-2013 12:45:21

Er is zeker niets mis met gewone tafelnummers, vind ik. Als je dan nog iets met vlinders doet op de naamkaartjes zal het een mooi geheel zijn.



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik25-6-2013 13:19:32

Wij werken niet met een thema, maar wouden toch iets speciaal doen. Nu krijgen de mensen bij het binnenkomen een kaartje (met de bloem van onze uitnodigingen op) met een nummer en op de tafels gaan we dan een foto van ons zetten waarop we de cijfers in het groot vasthouden. (We moeten wel nog foto's nemen!)
Groetjes



krista
9-8-2013
 Meld misbruik25-6-2013 13:27:08

Hoi Kirsten,
Wij werken ook niet rond een bep. thema.
Dus hebben wij naamkaartjes gemaakt met familie, vrienden, buren, collega's ...
Dit leek ons het duidelijkste, het overzichtelijkste en minst chaotische.
Succes ermee...



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik25-6-2013 15:37:20

Wij hebben uiteindelijk toch besloten om de tafels gewoon een nummer te geven en niets speciaals te voorzien wat dat betreft. Voor de rest werken we wel min of meer rond een thema (reizen/vintage) maar we gaan hier niet heel ver in.



Eva
21-9-2013
 Meld misbruik25-6-2013 15:44:03

Wij hebben ook geen thema. Onze uitnodigen zijn vlinders en fluo.
Qua tafelindeling hebben wij gekozen voor zaken die ons met elkaar verbinden, bvb. muziek, film, boek, reisbestemming, ontwerper, eten,... waar we een band mee hebben. Op tafel komt dan telkens een kaartje met de naam van de tafel, een paar zinnen uitleg waarom we daar een band mee hebben, de personen die aan die tafel zitten (geen vaste plek aan tafel) en op de achterzijde de menu. Alles in de lay-out en kleuren van de uitnodigingen. Aan de zaal plaatsen we een grote affiche met wie waar zit, de mensen zullen dus zelf moeten gaan kijken aan welke tafel ze zitten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...