Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stresssss

  24-6-2013 22:16:29
Ho nu heb ik van daag telefoon gekregen dat mijn kapster niet kan komen is met spoet geopereerd .kan gebeuren natuurlijk .maar nu kan ik op nieuw beginnen morgen dan gaan hooren of ik nog bij en andere kan gaan en is dit zo dan weer en proef pfffff zie het even niet meer zitten .stel dat ik nu niemand meer vin het is nog 10 dagen :(

kelly
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1151


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-6-2013 22:43:03

Kelly, da's inderdaad een echte tegenvaller. Geen doemdenken maar aanpakken die handel en gaan voor een oplossing! Welke regio woon je? Misschien kunnen wij je helpen? Ik zag onlangs bij mijn Kreatos kapper een boekje met foto's van bruidsopsteekkapsels die zij gemaakt hebben dus misschien is dit al een idee?

Kop op meid, we vinden iemand voor je!



candy
20-7-2013
 Meld misbruik24-6-2013 23:40:24

van waar ben je? is mss makkelijk voor ons mss zijn er bruidjes die bij u in de buurt woond en hun kapster kunne voorstellen



Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik25-6-2013 10:34:35

check op FB de pagina van Vizien - heeft mijn make -up en kapsel gedaan aan huis en was geweldig



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik25-6-2013 13:21:43

Hey ja van kapellen maar ga die avond er voor bij mijn zus slapen in Merksem.heb dan vanmorgen maar gaan rond hooren was niet makelijk want er zatten al veel vol .en ja wij hebben hier ook en kreatos maar mijn toekomstige heeft daar al en afspraak dus dit was ook al geen oplossing .maar heb iemand gevonden van de maf die zatten ook vol maar ze willen vroeger open doen zo dat het toch in orde geraakt en dinsdag heb ik dan mijn proefkapsel .pffff wat en gedoe maar ben nu wel wat opgelucht wat zag het niet meer goed komen bedankt girls



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-6-2013 13:25:05

Goed opgelost Kelly!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...