Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sketch

  24-6-2013 20:41:18
Beste bruidjes ,

ik zou graag mijn husband to be willen verrassen op ons huwelijk met een sketchke ofzo.
nu hij ziet wel graag Fc De Kampioenen en nu dacht ik om deze zangscene na te spelen. http://www.youtube.com/watch?v=63wN3PzAKak

maar ik vraag mij af of dit haalbaar is ;s
wat denken jullie ? :)

groetjes Naomi

Naomi
22-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 830


natascha
14-6-2014
 Meld misbruik24-6-2013 20:59:15

Ik vind het zo in ieder geval al echt grappig :) Zou je het zelf zingen of playbacken? Met nog 3 andere vrouwen dan? Moest je die vinden en even zot zijn moet het wel haalbaar zijn denk ik :) Dat moet zeker gefilmd worden! Je brengt me nog op ideeen;)



ma
19-7-2014
 Meld misbruik24-6-2013 21:08:33

ik vind het ook heel grappig! is wel een leuk idee!
ik wil er ook iets speciaal in steken maar wat?



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik25-6-2013 0:05:59

Dit is zeker haalbaar! Je kan het misschien doen, en intussen op de achtergrond dit originele clipje projecteren. Zo valt het extra hard op wat je aan het na-apen bent.
Leuk idee! Mijn vriend is ook nog altijd die-hard fan van de Kampioenen. Iets wat ik niet begrijp maar soit ;).



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik27-6-2013 16:08:49

Zeer leuk idee! Als je dit durft op je trouwdag dan zal je man hier vast zeer blij mee zijn. Zorgt voor ene grappig moment op je mooie dag. Ik zou persoonlijk hier te veel zenuwen voor te hebben :P


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...