Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat een vrijgezellen, wauw!!! (sorry lang verslag, want was véél te goed :-) )

  24-6-2013 9:45:04

Zaterdagmorgen, 22 juni, 8u30 …. Aanstaande kei zenuwachtig en wat ambetant aan het rondlopen, vlug de kids naar mijn schoonouders gebracht maar eenmaal terug thuis komt het eerste bevriend koppel al toe, en snel volgen zijn zus en vriend, een ander bevriend koppel.

Ik krijg ineens de opdracht om zwemgerief mee te nemen. Heu ???

Terwijl ik naar boven stap, begint m’n vriendin te vertellen, oh ik hoorde net op de radio, aan de zee nu nog bewolkt en slecht maar het komt nadien naar het binnenland, super eh! … Ik draai me terug, oh we gaan dus naar de zee … Zij natuurlijk kwaad op haar eigen … maar ja niets aan te doen, de zee is groot eh, dus nog geen idee waar aan zee.

Moeten beide een t-shirt aandoen, met daarop de tekst:

Steek een centje in mijn busje en dan krijg jij van mij een kusje, Op de achterkant: voor ik op 13 juli ga trouwen, ga ik vanavond eerst nog een feestje bouwen.

Daar we nog even moeten wachten op 1 vriendin die nog tot 10u moest werken, vertrekken de mannen al. De dames gaan nog rustig eerst ontbijten. Al kon ik niet veel eten hoor J

9u55 we willen vertrekken, belt een van de mannen, om te zeggen dat we de radio op moeten zetten, Jim zijn 1ste opdracht … op MNM … gieren!!! We lagen plat van het lachen, alsook op de achtergrond de andere mannen! Hop wij richting kust … Blankenberge! Wauw … nostalgie!!

Ik krijg daar m’n busje rond m’n nek, en we vertrekken naar de dijk. Daar een lekker hapje gegeten, en ik kreeg m’n eerste opdracht.

Zoek 10 mannen tussen de 20 en 35 jaar die hun naam op mijn armen willen schrijven. Direct daar 2 gevonden, waarvan de ober een cutie vanuit Kapellen J bij ons in Antwerpen J De sfeer zat er dus direct in, werd dan ook direct getrakteerd op een glaasje cava. Alsook kreeg ik een appel.

Ik moest die in de loop van de dag proberen te ruilen om ’s avonds voor we naar huis gingen cava te kunnen drinken! Ojee … gaat me dat lukken!

De bus wordt goed gevuld en de namen gaan ook vlot, dus de volgende opdracht komt eraan!

Zoek 10 mannen die je in de lucht kunnen dragen, binnen de 30 min … ik nagelde iedereen aan de grond want alles lukte me! en veel te snel voor de dames!!! Hiehaa.

Ik moest dan ook 2 gedichten schrijven voor Jim, een brave versie en een stoute versie.

Met 5 opgelegde worden in de juiste volgorde, weer stonden ze versteld want na 5 min had ik m’n gedichtjes J

We zitten op een terras iets te drinken, dus ik ga even met mijn appel naar binnen, en ja hoor wat een geluk de bazin is aanwezig en krijg in ruil voor m’n appel een fles witte wijn!

Oh wat lagen ze buiten plat van het lachen, want ook dit ging veel te vlot.

Ik kreeg ondertussen een schaar, ik moest 5 etiketten van onderbroeken verzamelen, zonder tijd want anders ging alles veel te snel voorbij zijn J hahah die dames toch, mij zo onderschatten!!!

Alsook moest ik 5 tips bij 5 verschillende mannen gaan vragen voor een goed huwelijk.

Komen we de gekke fietsen tegen, dus moet ik een tourke doen. Ik krijg centjes maar moest proberen gratis en dan mochten de centjes in m’n potje. Je raad het al eh, jaja, de centjes in m’n busje en ik maar fietsen, weer iedereen plat van het lachen. Ondertussen hadden de dames de man van die gekken fietsen zot gemaakt en neemt die mij ineens mee in het strandcabine, kom zegt hij, en doet zijn broek naar beneden, … knip maar!! Lachen!!! En ik … even toch wel een rode kop J

Etiket 1 was een feit, en nadien ging dat ook zéér vlot.

De kerkstraat was geen topper, dus zijn we maar op de dijk gebleven. En voor we het wisten was het al 15u30 dus nog ene drinken maar waar … oh ik wil nog wel even langs de Pier, naar onze knappe ober van in het begin … jaja dus daar de laatste gaan drinken en alsook van hem heb ik zijn etiket gekregen … me happy!!!

We kregen daar een vip lounge toe bedeeld, en ik vroeg om mijn fles witte wijn te ruilen voor een fles cava, hij wou dat wel doen, maar mocht niet van zijn baas. Wel een goede korting, ook altijd goed eh!

Willen we naar de auto stappen, komt er een volle tram aan, dus ik bleef staan met mijn busje, en ondertussen maar gieten … ik moest en zou een vol busje mee naar huis nemen! De dames maar roepen om mee te komen want er stond iets op de planning met tijd, dus ik moest me haasten …

Thuis gekomen, even bij de buren gaan bellen met mijn fles witte wijn en daar heb ik de cava gekregen, dus opdracht … gelukt!!! Even verfrissen en omkleden en komen de mannen toe, Jim goed tuut!! En kregen we niet uit de auto … na 5 min zagen toch gelukt …

We gingen ribbekes eten in de amadeus met héél de vriendenkring, wauw leuk …

Ik had gevraagd om bij eklaar te komen, en dat hebben ze ook geregeld, super vrienden zijn het!

Nog goed gelachen en nadien naar den Bengel op de grote markt geweest, en daar nog wat gelachen gedronken, en onze t-shirt laten volschrijven door de vrienden.

Rond 3u waren we thuis en hebben we nog een laatste gedronken met een kleine groep vrienden en om 4u lagen we in ons bed .. kaarske was uit J

En ohja, Jim is ook naar de zee geweest, Middelkerke, ook slecht weer gehad en van in het begin te veel gedronken door foute antwoorden te geven, dus van de opdachtjes is niet zoveel gelukt J Maar had ook een super vrijgezellen, we blijven maar nagenieten en glimlachen, en vanaf nu is het aftellen naar de grote dag helemaal begonnen eh!!!


Kelly
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1741


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik24-6-2013 10:08:53

Ooh zo een leuk verslagje om te lezen!! Lijkt me zeker dat jullie jullie reuze geamuseerd hebt :-) En nu de laatste aanloop naar de trouw!!! Geniet er nog van xxx



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-6-2013 10:19:28

Kelly, je leest echt dat jullie het zo super gehad hebben. Een vrijgezellen is dan ook een toppertje in de voorbereiding en het doe't je beseffen welke leuke vrienden je wel hebt!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-6-2013 10:37:56

ik moet er spontaan van glimlachen.....



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik24-6-2013 11:23:18

Zag er echt een leuke dag uit! :)



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik24-6-2013 11:26:49

Zalig! Ik zit hier ook met een megasmile te lezen! Echt de max!
Mijn wederhelftje zijn vrijgezellen was vorig weekend, ook in Middelkerke :-)
Ik ben al helemaal curiezeneuze naar de mijne nu!!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik24-6-2013 17:00:13

leuk leuk,
Op naar jullie grote dag...
Groetjes, X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...