Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schieting!

  23-6-2013 20:50:06
Hey iedereen,

Vrijdag onze schieting gehouden en het was super!
Ik had nogal nare verhalen gehoord van mensen die handen, zicht en andere ledematen kwijt waren door dit spelletje te spelen maar als het op een nuchtere/verstandige manier gebeurt en je houdt rekening met de correcte dossisen schietkruit kan er niet zoveel misgaan.

Het was uiteindelijk heel gezellig, veel familie en vrienden die afgekomen zijn en er werd nogal wat gedronken dus heel leuk :)

Wel nogal een gedoe om een kanon en schietkruit te vinden, maar via via er toch aangeraakt. We hadden ook een vergunning aangevraagd voor het "afvuren van vreugdeschoten", dus perfect legaal :)

Nu nog 2 dagen, dan wettelijk huwelijk en dan zaterdag dé grote dag waar ik al meer dan een jaar naar uitkijk! spannend!!

Groetjes,
Lies

Lies
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1356


ineke
29-6-2013
 Meld misbruik23-6-2013 20:56:23

Kijk ook uit naar zaterdag wij trouwen enkel voor de wet Geniet van jullie 2 dagen



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-6-2013 21:34:03

Wat een feestelijke week in het vooruitzicht! Geniet van jullie momenten!



Ne
28-9-2013
 Meld misbruik23-6-2013 22:07:21

Hier gaan enkel de mannen de schieting doen. Daar heb ik zelf geen behoefte aan :)




Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik24-6-2013 7:55:26

Super, leuk om te lezen dat je ervan genoten hebt. wij tellen samen met jouw af. gisteren was 5 vandaag 4, ... ik ben reuze benieuwd. Ik tel echt hard af maar ik heb ook veel last van de zenuwen ook al weet ik dat alles perfect geregeld is. de tijd is voorbij gevlogen; twee jaar voorbereiding om alles "rustig" aan te regelen. maar het zal zijn hoe wij dat diep in ons binnenste echt wilde. geniet nog 2 dagen. en doe dat reuze goed voor de wet dan zijn er mss wat minder zenuwen voor de kerk. bij ons is alles op 1 dag!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...