Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellendag!

  23-6-2013 17:04:13
Hey dames

Een kort verslagje van mijn perfecte vrijgezellendag gisteren :).

7 Vriendinnen stonden aan mijn deur om 10.30u. Ze waren voorzien van koffiekoeken, sandwichen, pistoleetjes ,beleg, eitjes, verse pannenkoeken, fruitsla en heel veel flessen cava. We hebben eerst een brunchke gehouden bij mij thuis, supergezellig.

Om 13 uur zijn we vertrokken naar een onbekende locatie. Er aangekomen was het dus (zoals ik al een beetje gedacht had) een Wellnesscenter. Beauty and Wellness in Moorsel! Zalige verwennerij voor 3 uur lang. Sauna's, jacuzzi, hammam, infrarood, hapjes, drankjes en heel veel gelach en getetter.

Nadien zijn we naar het huis van een vriendin gegaan, hebben we onze avondkledij aangetrokken en gingen we te voet naar een lokale cocktailbar (So, in Aalst). Lekkere cocktails (voor mij alcohol-vrij, want ik was al een beetje licht in m'n hoofd) en een stroom van tapas waren voor ons geregeld.

Na het aperitiefje gingen we richting 't Moment in Aalst, een modern, tof restaurantje waar we opnieuw ons buikje rond hebben gegeten.

Nog wat drankjes in de lounge bar en nadien de dag afgesloten met een dansje in een dansclub. Super detail: een vriendin had geregeld dat de DJ een lijstje had gekregen van mijn lievelingsdansnummers, en hij speelde die toen we net aankwamen, weliswaar in een house-mix, maar toch super zalig!

Rond 4 uur is mijn toekomstige , die zijn vrijgezellen pas volgende week heeft, me komen ophalen.
Met een zalig (licht beneveld) gevoel ben ik mijn bed gekropen na zo'n leuke dag.
Ik heb de beste vriendinnen ter wereld :) ;).

Hopelijk wordt jullie vrijgezellen even leuk!


Karen
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1448


debora
18-7-2014
 Meld misbruik23-6-2013 17:24:18

Ooo amai, da klinkt echt als een droomvrijgezelle



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-6-2013 18:44:55

maaahh zo zou ik het ook wel willen, zeg!!!!! :-) zaaalig!!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-6-2013 19:42:24

Zooooooo fijn, echt wel genieten zo'n dag met de meisjes he! Generale repetitie van de big day!



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 21:51:50

Zeker een super dag zo te horen! Heb zelf ook zo genoten van mijn avond en mijn vriend gisteren van de zijne. Voelt erg speciaal dat mensen zoiets voor je ineen steken he.



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-6-2013 9:51:14

wat een leuke dag Karen, blij dat je er ook van genoten hebt, en nu maar aftellen naar onze grote dag!!!

x



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-6-2013 12:29:42

oh, geweldig!!
ben blij voor jou dat het een super dagje was!
ik heb zo'n leuke voorbereiding gehad voor ons huwelijk maar mijne vrijgezelle was echt nen disaster dus ik ben altijd zo blij als het bij andere bruidjes to be wel super verloopt!

groetjes en blijven aftellen...bijna je grote dag!
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...