Terug naar overzicht
Bij TailorMade suits in Antwerpen kan je al een op maat gemaakt kostuum hebben vanaf 299 eur.
Mijn toekomstige is daar vorige maand gepasseerd voor zijn kostuum. Je kan daar zelf een kostuum samenstellen, zelf tot de knopen en stiksels toe. Je hebt verschillende prijzen, hangt af van de stof. Basispakket begint aan 299 eur. Zijn kostuum was wel in een iets duurdere uitvoering. Het afgewerkt product zien we binnen een maand en dan heeft hij zijn eerste pas. Onthaal was wel goed. Misschien toch eens de moeite om te gaan kijken.
Je kan met een beperkt budget ook kijken bij mexx bijvoorbeeld, zij hebben ook broeken in kleine/smalle maten
Mijn vriend heeft zijn kostuum gekocht bij Sposa in Heusden-Zolder voor 255euro.
Wij zijn al gaan kijken bij Suits Supply in Antwerpen (hebben ook op andere plaatsen winkels). Zij hebben veel keuze en ze zijn daar vriendelijk. Mijn vriend heeft hele moeilijke maten (groot, smalle heupen en poep, brede schouders, lange armen) dus voor hem was er niet veel keuze maar we overwegen om daar het kostuum op maat te laten maken. Helemaal op maat maken duurt 6-8 weken, gewone aanpassingen max. een week denk ik.
Hey Sarah, net als Jente zijn wij bij suitesupply in hasselt geweest. Een gewoon kostuumngenomen en is dus aangepast lengte dikte enz, kostuum met gilet en retouches was 385. Hemd in WE gekocht. Groetjes
En heeft hij iets gevonden Sarah? :)