Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help kledij bruidegom!

  23-6-2013 14:01:02
zoals de titel al zegt: HELP!!!
Mijn ventje is gisteren in Hasselt gaan zien voor een kostuum samen met zijn mama en getuige. Vestjes genoeg gezien, maar geen enkele broek in zijn maat. hij heeft een hele smalle poep en dus een kleine maat. Iemand tips voor winkels met kleine maten? Zijn mama betaald en wil precies niet te veel geld uitgeven en dus niet op maat laten maken :(

sarah
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1369


evy

 Meld misbruik23-6-2013 14:05:07

Bij TailorMade suits in Antwerpen kan je al een op maat gemaakt kostuum hebben vanaf 299 eur.



sarah
17-8-2013
 Meld misbruik23-6-2013 14:08:02

aaha interessant. zelf ervaring mee?



krista
9-8-2013
 Meld misbruik23-6-2013 14:14:00

Bij Youniek in Turnhout heb je een kostuum (broek en vest) op maat in heel veel keuze van stof, verschillende modellen... voor 299 euro.
Mijn ventje, zijn getuige en mijn pa hebben hun daar hun kostuum laten maken op maat.
Mijn ventje heeft er wel een gilet en hemd bij. Kwam dan op 399 euro.
Maar ik vrees dat de tijd te kort word om daar te laten maken. Je kan altijd informeren als je het graag wil, maar dan zou ik zeker niet te lang meer wachten ;-).



sarah
17-8-2013
 Meld misbruik23-6-2013 14:16:38

mijn kleed komt van daar :)



evy

 Meld misbruik23-6-2013 14:16:44

Mijn toekomstige is daar vorige maand gepasseerd voor zijn kostuum. Je kan daar zelf een kostuum samenstellen, zelf tot de knopen en stiksels toe. Je hebt verschillende prijzen, hangt af van de stof. Basispakket begint aan 299 eur. Zijn kostuum was wel in een iets duurdere uitvoering. Het afgewerkt product zien we binnen een maand en dan heeft hij zijn eerste pas. Onthaal was wel goed. Misschien toch eens de moeite om te gaan kijken.



sarah
17-8-2013
 Meld misbruik23-6-2013 14:19:44

oeioei, duurt het zo lang om te maken? Wij trouwen al 17 augustus



sophie

 Meld misbruik23-6-2013 15:34:48

Mijn ventje heeft vorig jaar in de solden een mooi kostuum gekocht bij www.kleske.be

Ook hier is het al solden http://www.trico.be/



sofie
18-5-2013
 Meld misbruik23-6-2013 17:22:52

Je kan met een beperkt budget ook kijken bij mexx bijvoorbeeld, zij hebben ook broeken in kleine/smalle maten



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik23-6-2013 17:40:26

Mijn vriend heeft zijn kostuum gekocht bij Sposa in Heusden-Zolder voor 255euro.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-6-2013 19:17:30

Wij zijn al gaan kijken bij Suits Supply in Antwerpen (hebben ook op andere plaatsen winkels). Zij hebben veel keuze en ze zijn daar vriendelijk. Mijn vriend heeft hele moeilijke maten (groot, smalle heupen en poep, brede schouders, lange armen) dus voor hem was er niet veel keuze maar we overwegen om daar het kostuum op maat te laten maken. Helemaal op maat maken duurt 6-8 weken, gewone aanpassingen max. een week denk ik.



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik23-6-2013 21:45:57

Hey Sarah, net als Jente zijn wij bij suitesupply in hasselt geweest. Een gewoon kostuumngenomen en is dus aangepast lengte dikte enz, kostuum met gilet en retouches was 385. Hemd in WE gekocht. Groetjes



sarah
17-8-2013
 Meld misbruik23-6-2013 22:49:56

thx voor de tips dames, ik stuur hem deze week nog naar mexx en suits supply



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik28-6-2013 20:53:02

En heeft hij iets gevonden Sarah? :)



sarah
17-8-2013
 Meld misbruik28-6-2013 21:17:59

dikke miserie hier ja. mama en ik hebben er woensdag eentje gezien in de kleinste kostuum maat in hugo boss. was 599 en 30% korting op. zouden dan donderdag gaan zien. nu moast mijn ventje donderdag opeens naar zijn werk terug gaan en konden dus niet naar stad. Geen probleem, ik heb dan gebeld en gevraag voor vrijdagvoormiddag te komen, want smiddags vertrok hij dan naar ieper voor een weekend. maar gisterenavond gingen we dan naar zijn ouders (die ook mee op weekend zijn) en bleek dat het vanmorgen om 9 uur al vertrek was. dus vandaag ook niet naar die winkel. nu vroeg schoonmoeder wat het kostuum kost en haar antwoord was: zoveel geld wil ik er niet aan geven, 300 max. Ik ben heel kwaad geworden en gezegd da ze nooit één gaan vinden. en ze zei da ze nog adresjes had en daar gaan kijken als ze terug zijn van vakantie 13 juli!!! Nu gaan mijn ventje en ik volgende week zelf eens naar mexx en suits supply! hopelijk nog tijd om zijn kostuum te laten maken binnen de tijd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info