Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

  23-6-2013 12:31:48
We zijn bezig met de tafel schikking We hebben twee kids Jasper en hanne en we zouden zo werken met bekende Jaspers en hanne's. Hoe pakken jullie dat juist aan zonder dat het echt een warboel is en dat ze veel moeten zoeken.

Debby
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1029


kelly
2-5-2014
 Meld misbruik23-6-2013 12:48:45

kan je niet werken met foto's

bijvoorbeerld foto jasper steverlinck ( naam er ook bij zetten )
of foto hanne troonbeeckx ( naam ook bij zetten)

de foto's in groter formaat op tafel in zo kaders van Ikea ( tolsby) en dan aan de achterkant zet je een foto van jou jasper of hanne

aan de mensen geef je dan een kleine foto van de jasper of hanne tafel

en je zet een bord met hoe de tafels staan en daar vermeld je ook de naam van de tafel

maar in de meeste zalen worden toch naar hun tafel geleid denk ik



Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik23-6-2013 13:54:08

superleuk idee!!!
Wij hebben zelf ook 2 kindjes en ik zou het ook graag doen, maar ik vrees dat er niet veel bekende mensen zijn met de naam Floor en Lies.
Jasper en Hanne lenen zich hier volgens mij wel goed voor.



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik23-6-2013 17:01:36

ik wou voor onze tafelschikking ook iets met de kinderen te doen ( we hebben er zelf 3 , maar geen courante namen , nl shania, layla en sverre)

Dus had ik in gedachten ofwel foto's met de kinderen te maken dat ze een afbeelding van een nummer vasthouden

ofwel iets laten doen bvb

de schommel ( afbeelding met de kids op de schommel)
de glijbaan


maar ben er nog niet helemaal uit , maar ik heb nog even



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik24-6-2013 10:09:58

Je kan eens overleggen met de zaal wat bij hun de gewoonte is.
Bij ons stelden ze voor om aan de gasten die aankwamen briefjes uit te delen met daarop hun tafelnaam. Vervolgens werden de tafelnamen 1 voor 1 afgeroepen. Op de tafel die aan de beurt was, werden de kaarsen aangestoken, zodat het duidelijk was waar de mensen die aan de beurt waren, moesten gaan zitten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...