Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brazilië, Bali of Thailand??

  21-6-2013 12:04:35
Beste bruidjes en bruidegommen, Volgend jaar eind juni geven ik en mijn vriend elkaar het ja-woord. Onze huwelijksreis zou dus voor begin juli zijn en we hebben zo 3 bestemmingen in ons achterhoofd wat ons wel aanspreekt. Zo zouden we heel graag eens naar Thailand, Bali of Brazilië gaan. Wat denken jullie hierover en wat zijn jullie ervaringen? Groetjes tif

Tiffany
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1156


Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik21-6-2013 12:21:35

Leuk iemand te vinden die op de zelfde dag gaat trouwen. Nog geen van je voorgestelde landen op reis geweest. Ik zat te denken aan zanzibar.



Liane
6-7-2013
 Meld misbruik21-6-2013 13:17:57

Ben daar nog nooit geweest, maar ik zou zeker wel checken wat voor klimaat je in deze landen hebt, zodat je niet in het midden van het regenseizoen naar daar trekt... Thailand: vrij veel regen geloof ik in juli, Bali: bijna geen regen en lekker warm, Brazilië: idem Bali.



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik21-6-2013 13:34:39

is Zanzibar echt een huwelijksbestemming melissa?en wat spreekt je er in aan? Ja, Thailand is dan een dubbeltje op zijn kant.er zijn er die enkel snachts regen hadden of 1bui in de namiddag, anderen hele dagen regen :( ik wil wel graag na de trouw al weg,zo maanden wachten,daar heb ik spijtig genoeg het geduld niet voor...



Ellen
6-7-2013
 Meld misbruik21-6-2013 15:50:59

Wij gaan naar Bali. Dit omdat er inderdaad in Thailand in deze periode heel veel regen is. Over Brazilië weet ik niet veel.



Liesbet
31-5-2014
 Meld misbruik21-6-2013 18:12:35

Bali is mooi! Ik ben er niet op huwelijksreis geweest, wij hebben er vooral cultuur opgesnoven en de onderwaterwereld verkend, maar het is er in ieder geval wel idyllisch. Ik raad wel aan om wat weg te blijven uit Kuta en zo (Zuid-Bali), daar is het nogal massatoerisme naar het schijnt.
Wij zijn er niet heen geweest en hebben volop kunnen genieten van het 'iets rustigere' Bali.




Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik21-6-2013 18:47:29

Ja heb toch reisbureaus gevonden die het als huwelijksreis aanbieden. Vooral het mooie weer en het strand, is een mooi eiland. Je kan gaan snorkelen met dolfijnen, onbewoonde eilanden bezoeken, op safari gaan. Mooie afwisseling van ontspanning en beetje avontuur



Mario

 Meld misbruik21-6-2013 23:07:00

Hoi Tiffany,

Denk eraan: als het bij ons zomer is, is het onder de evenaar winter!
Denk je aan reizen naar dit onderste gedeelte van de planeet, blijf dan geografisch zoveel mogelijk tussen de keerkringen.(zie aardrijkskunde les vroeger)

Brazilië: fantastisch land, blijf weg uit de grote steden Sao Paolo en Rio de Janeiro. Blijf in het noorden: Natal (persoonlijke aanrader) Recife en Fortaleza.

Landen zoals Indië, Maldiven, Thailand zitten in juli en augustus in het moesson seizoen. Dit wil zeggen kans op regen dagen aan een stuk...

Meeste kans op stabiel mooi weer: Curaçao en Aruba.

groetjes,

Mario



Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik22-6-2013 10:30:49

Ik zou persoonlijk Brazilië nemen!



Els
12-10-2013
 Meld misbruik23-6-2013 14:48:48

In Brazilie gaat in juni en juli 2014 het WK voetbal door. Ik ben nu niet echt zo'n voetbalkenner, maar ik heb gehoord dat dat in verschillende steden doorgaat (12 ofzo) en dat de hotels en dergelijke dan extra duur zullen zijn. MIsschien iets om rekening mee te houden.



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik26-6-2013 22:25:14

Owja, das ook waar!! Merci Els!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums